سالاد زمستانی

سالاد زمستانی

بگذارید مواد خنک شود بعد با هم قاطی کنید. برای سالاد‌ها گرم بودن مواد باعث میشود وقتی سس را اضافه می‌کنید جذب شود و زمان سرو کردن تصور می‌کنید سس کم است و باز سس اضافه می‌کنید.

کد خبر : ۴۹۸۱۴
بازدید : ۱۸۸۳
برای درست کردن این سالاد که خیلی هم مناسب فصل سرما است مواد زیادی نیاز ندارید.
مواد لازم:
(برای ۳ تا ۴ نفر)
لبو ۱ عدد (منظور از لبو چغندر خام است)
سیب زمینی ۱ عدد
کنسرو ذرت نصف لیوان
تخم مرغ آبپز ۱ عدد (۲ تا ۳ عدد هم می‌توانید استفاده کنید)
خیارشور ۲ عدد متوسط
کاهو به میزان لازم (اختیاری)
نخود فرنگی حدودا ۴ قاشق غذاخوری

دستور تهیه:
در مورد لبو می‌توانید از لبو پخته شده که اماده است هم استفاده کنید چغندر را خوب با آب بشورید با اسکاج، سر و ته اش را جدا نکنید پوست آن را هم نکنید. در قابلمه ۳ تا ۴ لیوان آب بریزید بگذارید روی حرارت تا ۳ ساعت بپزد. بعد پوستش را جدا کنید و مکعبی (نگینی) خرد کنید.
سیب زمینی را پوست بگیرید و نگینی خرد کنید و داخل آب جوش که حاوی نمک است بریزید و به مدت یک ربع بگذارید آب پز شود و آبکش کنید.
سالاد لبو و سیب زمینی
بگذارید مواد خنک شود بعد با هم قاطی کنید. برای سالاد‌ها گرم بودن مواد باعث می‍‍‌‍شود وقتی سس را اضافه می‌کنید جذب شود و زمان سرو کردن تصور می‌کنید سس کم است و باز سس اضافه می‌کنید.
حالا همه مواد یعنی لبو نگینی شده، خیارشور نگینی، سیب زمینی نگینی، ذرت و نخود فرنگی و تخم مرغ پخته خرد شده رو با هم مخلوط کنید.
برای چاشنی هم کمی آویشن و نمک استفاده کنید.برای سس می‌توان به جای مایونز از ۲ تا ۳ قاشق ماست چکیده که با ۲ تا ۳ قاشق سس مایونز و کمی آب لیمو مخلوط شده اضافه کرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید