A کلاس2018، رهاورد تازه بنز

A کلاس2018، رهاورد تازه بنز

این خودروی آلمانی که به صورت استاندارد از سیستم کمکی رانندگی استفاده می‌کند، به سیستم ایمنی پیشگیرانه بسیار جالب پری سیف (PRE-SAFE) مجهز بوده و سطح بالایی از ایمنی و امنیت را برای سرنشینان این خودرو به ارمغان می‌آورد.

کد خبر : ۴۹۹۳۲
بازدید : ۲۳۰۱

فرادید| با رونمایی مرسدس بنز از مدل هاچ بک سری ای کلاس(A-Class)، این خودرو رسما وارد نسل جدید و جهارم خود شد. این خودرو که قرار است به زودی وارد بازار ایران نیز شود، در نسل تازه خود راحت‌تر و لوکس‌تر از همیشه شده ضمن اینکه از آخرین نسل زبان طراحی شرکت مرسدس بنز بهره بسیاری برده است. استفاده از سیستم‌های جدیدی مثل سامانه روشنایی ال‌ای‌دی MULTIBEAM، نمونه اولیه سیستم خودران اختصاصی مرسدس بنز، صفحه لمسی عریض پشت فرمان و دستیار کمکی ترمز اضطراری کمک کرده تا نسل تازه ای کلاس خودرویی هوشمند، مدرن و جذاب باشد.

به گزارش فرادید، این خودروی آلمانی که به صورت استاندارد از سیستم کمکی رانندگی استفاده می‌کند، به سیستم ایمنی پیشگیرانه بسیار جالب پری سیف (PRE-SAFE) مجهز بوده و سطح بالایی از ایمنی و امنیت را برای سرنشینان این خودرو به ارمغان می‌آورد. فعلا سه نوع موتور مختلف که شامل 2 نمونه بنزینی و یک نمونه دیزلی است برای سری جدید ای کلاس در نظر گرفته شده تا در کنار جعبه دنده 7 سرعته و دوکلاچه جدید بنز کار انتقال قدرت به چرخ‌ها به بهترین شکل ممکن انجام گیرد. اینجا در یک آلبوم تصویری می‌توانید هم مراسم رونمایی و هم جزئیات این آلمانی زیبا و جسور را ببینید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید