بنیان‌گذار آمازون دنبال تریلیونر شدن

بنیان‌گذار آمازون دنبال تریلیونر شدن

با توجه به شاخص بلومبرگ در سال ۲۰۱۷ جف بیسوس توانست بیل گیتس را به عنوان پولدارترین فرد جهان متوقف و خودش به تنهایی این عنوان را تصاحب کند. او در سه ماه آخر سال بیش از دو میلیارد دلار کسب کرده است. اگر او همین روند را ادامه دهد به تنهایی می‌تواند طی چهار سال ثروت خود را به بیش از یک تریلیون دلار برساند.

کد خبر : ۵۰۳۲۶
بازدید : ۲۵۴۷
بنیان گذار آمازون به دنبال تریلیونر شدن
فرادید | جف بیسوس در سال 2017 به ثروتمندترین مرد تبدیل شد و از آن زمان به دهک‌های میلیارد دلاری خود می افزاید. جف بیسوس، بنیانگذار آمازون، در حال تبدیل شدن به اولین تریلیونر جهان و ارزش خالص خود را در طی دو سال گذشته تقریبا سه برابر کرده است.

به گزارش فرادید به نقل از نیوز ویک؛ با توجه به شاخص بلومبرگ در سال 2017 جف بیسوس توانست بیل گیتس را به عنوان پولدارترین فرد جهان متوقف و خودش به تنهایی این عنوان را تصاحب کند. او در سه ماه آخر سال بیش از دو میلیارد دلار کسب کرده است. اگر او همین روند را ادامه دهد به تنهایی می تواند طی چهار سال ثروت خود را به بیش از یک تریلیون دلار برساند.

بیسوس با این پیشرف می تواند تاریخ ساز شود و بالاتر از افرادی مثل دی راکلفر و اندرو کارنگی قرار می گیرد . اکثر ثروتمندان جهان از جمله مارک زاکر برگ و بیل گیتس متعهد شده اند که بخشی از ثروت خود را به بنیادهای خیریه واگذار کنند. جیف بیسوس نیز وصیت کرده است که وقتی از دنیا رفت بیش از نیمی از اموال خود را وقف کارهای خیر کند.
بنیان گذار آمازون به دنبال تریلیونر شدن

در سال گذشته او همچنین اعلام کرد که 33 میلیارد دلار، به مدارس غیر دولتی نیازمند کمک مالی کرده است که شامل مدارس مهاجرتی هم می شد. بیسوس معتقد است که آمازون را می توان همانند پیروزی در قرعه کشی توصیف کرد، او به جای اینکه از بیل گیتس یا زاکر برگ پیروی کند، به دنبال کارهایی است که با مشارکت مردم انجام شود و سود بیشتری را در برگیرد. یک شرکت خصوصی فضایی نیز دارد که توانایی فرستادن گردشگران را به سمت مریخ را نیز دارد.

او که صاحب بخشی از واشنگتن پست نیز بوده است ، به دنبال تغییر استراتژی بشر دوستانه خود نیز هست. بیسوس در تویتر خود اعلام کرد که از ایده‌های طرفداران خود نیز استقبال می کند. همیشه تاکید می کند که همواره به کمک‌های بشر دوستانه و ایده های مردم دنیا نیازمند خواهد بود.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید