چرا شهرزاد با برکینگ بد توزیع میشود؟

سرمایه‌گذار سریال «شهرزاد» با اشاره به عرضه این اثر در یک بسته همراه با سریال «برکینگ‌بد» تاکید کرد نظر موافقان و مخالفان را مدنظر قرار می‌دهند ولی تصمیم گرفته‌شده در جهت احترام به مخاطب بوده است.

کد خبر : ۵۰۴۳
بازدید : ۱۷۰۱
سرمایه‌گذار سریال «شهرزاد» با اشاره به عرضه این اثر در یک بسته همراه با سریال «برکینگ‌بد» تاکید کرد نظر موافقان و مخالفان را مدنظر قرار می‌دهند ولی تصمیم گرفته‌شده در جهت احترام به مخاطب بوده است.

سید هادی رضوی درباره توزیع همزمان سریال «برکینگ‌بد» و «شهرزاد» در قالب یک دی وی دی گفت: ما یک شورای روابط عمومی و تصمیم‌گیری داریم که در ارتباط با شرکت تصویرگستر پاسارگاد است و این شورا تصمیم گرفت که این دو سریال همزمان با هم توزیع شوند.

به گزارش مهر وی با اشاره به اینکه به این تصمیم انتقاد‌های هم وارد شد ولی او از این تصمیم دفاع می‌کند، بیان کرد:‌ وقتی یک قسمت از سریال «شهرزاد» با قیمت چهار هزار تومان در بازار عرضه می‌شود، مردم دوست دارند تا هفته بعد که قسمت دوم این سریال توزیع می‌شود، محتوای دیگری هم داشته باشند تا از آن بهره ببرند. این کار در کشورهای دیگر هم رخ می‌دهد یعنی در اروپا وقتی فیلمی در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود، در پکیج آن فیلم گزینه‌های دیگری را هم برای استفاده مخاطب قرار می‌دهند. به طور مثال مخاطب در یک بسته می‌تواند سه فیلم را تماشا کند و یا مجموعه‌ای از موسیقی‌های کشور را در کنار فیلم قرار می‌دهند.

سرمایه‌گذار سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی با اشاره به اینکه توزیع این سریال همراه با مجموعه «برکینگ‌بد» در یک بسته به هدف فرهنگی است، گفت: نظر دوستان این بود که مخاطب بتواند در سبد کاربری فرهنگی خود همراه با سریال «شهرزاد»، اثر دیگری را هم تماشا کند. عده‌ای مطرح کردند این اقدام انجام شد تا مردم به خاطر سریال «برکینگ‌بد»، «شهرزاد» را ببینند که این نظر و تحلیل کاملا نادرست است.

رضوی ادامه داد: نظر بعضی از دوستان هنری این بود که «شهرزاد» اثر قابل اعتنایی است و بهتر بود در کنار سریال دیگری قرار نمی‌گرفت. با این حال ما همچنان واکنش‌ها و بازخوردها را می‌گیریم و اگر این بازخوردها منفی باشد، ممکن است در گام‌های بعدی تغییراتی به وجود آید.

سرمایه‌گذار سریال «شهرزاد» تاکید کرد: باز هم می‌گویم قرار دادن هر قسمت از سریال «برکینگ‌بد» همراه با سریال «شهرزاد» برای تبلیغ سریال ما نبوده و قرار نیست مردم سریال «شهرزاد» را به خاطر «برکینگ‌بد» خریداری کنند و اگر ما احساس کنیم چنین ذهنیتی وجود دارد، قطعاً این روند را ادامه نخواهیم داد.

رضوی درباره دلیل انتخاب سریال «برکینگ‌بد» که یکی از مطرح‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌های جهان است، عنوان کرد: این اولین باری بود که شرکت تصویرگستر پاسارگاد اقدام به چنین کاری می‌کرد و تصمیم داشت برای این کار محصولی به‌روز را از شرکت سونی‌پیکچر عرضه کند. ما نظرات آنها را شنیدیم و تصمیم‌گیری به صورت جمعی انجام شد و حالا هم اگر احساس کنیم به فاخر بودن سریال «شهرزاد» لطمه‌ای وارد می‌شود، قطعاً جلوی این کار را خواهیم گرفت.

وی در پایان با اشاره به امتیازاتی که در هر قسمت از بسته دی‌وی‌دی سریال «شهرزاد» برای مخاطب در نظر گرفته شده است، گفت: هر یک از بسته‌های این سریال، کدی دارد که مخاطب می‌تواند از طریق آن یک گیگ اینترنت رایگان هم دریافت کند. امتیازهایی از این دست هم نه برای تبلیغ سریال بلکه برای تشویق مخاطب برای خرید از شبکه نمایش خانگی است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید