دنا پلاس برقی؛ سورپرایز ایران خودرو

دنا پلاس برقی؛ سورپرایز ایران خودرو

احتمال داده می شود که دنا پلاس پلاگین هیبرید در مجموع توانی حدود ۲۰۰ اسب بخار و گشتاوری بیش از ۳۰۰ نیوتون متر داشته باشد.

کد خبر : ۵۰۴۵۷
بازدید : ۲۷۳۴۴

پنجمین همایش صنعت خودرو کشور در حالی لحظاتی پیش در سالن همایش های برج میلاد تهران کار خود را آغاز کرد که یک سورپرایز از سوی ایران خودرو داشت و این شرکت از نمونه پلاگین هیبریدی خودروی دنا پلاس اتوماتیک رونمایی کرد.

رونمایی از دنا پلاس برقی
طبق آنچه برخی رسانه از محل برگزاری کنفرانس گزارش می‌کنند، گروه صنعتی ایران خودرو صبح امروز دنا پلاس اتوماتیک پلاگین هیبرید را به حضار در این مراسم معرفی کرده است. این خودرو به گیربکس اتوماتیک مجهز است و در کنار قابلیت هیبرید، به فناوری شارژ مستقیم با برق شهری هم مجهز است.

رونمایی از دنا پلاس برقی

این خودرو می تواند بدون روشن شدن پیشرانه بنزینی، با داشتن شارژ کامل باتری ها ۹۰ کیلومتر را با برق طی نماید و آلایندگی آن صفر باشد. همچنین گشتاور موتور برقی این خوودرو ۲۲۰ نیوتون متر اعلام شده و قدرت حدود ۱۴۰ اسب بخار را تولید می کند. هنوز مشخصات تکمیلی و ترکیبی توان این خودرو با موتور بنزینی و برقی اعلام نشده است.

رونمایی از دنا پلاس برقی

اما احتمال داده می شود که دنا پلاس پلاگین هیبرید در مجموع توانی حدود ۲۰۰ اسب بخار و گشتاوری بیش از ۳۰۰ نیوتون متر داشته باشد. هنوز گروه صنعتی ایران خودرو اعلام نکرده است که دنا پلاس اتوماتیک پلاگین هیبرید در چه زمانی به بازار کشور عرضه می شود.

رونمایی از دنا پلاس برقی

آنچه مشخص است این بوده که قیمت این سدان ملی هیبریدی با توجه به نسخه بنزینی می تواند بیش از ۷۰ میلیون تومان باشد. طبق شنیده ها، پروژه بعدی ایران خودرو برای خانواده خودروهای ملی آن، عرضه دنا پلاس توربو اتوماتیک در سال ۹۷ است که با همکاری کمپانی پانچ بلژیک گیربکس آن طراحی و آزمایش شده است. هنوز چیزی درباره زمانه عرضه این خودروی ایران پاک منتشر نشده است.

منبع : اسب بخار

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    یه دونه با کمک کارشناس های چینی ساختند و هیچوقت به تولید انبوه نخواهد رسید برای خالی بندی و مراسم پیروزی انقلاب ماکتش را ساخته اند و گرنه اگه راس میگن بیان 25 مسلیون بدن مشکل الودگی هم حل بشه

  • امین ارسالی در

    امروز فردا وانتشم میزنند
    ایران خودرو خودروی هیبریدی بده بیرون واقعا خنده داره

  • سیّد دلبر ارسالی در

    با برق 90 کیلومتر ؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    آخ زارچ!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید