سرماخوردگی چه تاثیری روی پوتین دارد؟

سرماخوردگی چه تاثیری روی پوتین دارد؟

حتی سرما خوردگی نیز نمی تواند پوتین را از ادامه امور حکومتی بازدارد. او یک دیدار خارج از مسکو را لغو کرده و انتظار می رود که دو دیدار خارجی خود را نیز رد کند. سخنگوی او طی برنامه ای اعلام کرده که با وجود سرماخوردگی همچنان به کار خود ادامه می دهد. او استرس را دلیل عدم حضور پوتین در مجامع عمومی اعلام کرده است .

کد خبر : ۵۰۵۱۷
بازدید : ۱۲۲۱
فرادید | حتی سرما خوردگی نیز نمی تواند پوتین را از ادامه امور حکومتی بازدارد. او یک دیدار خارج از مسکو را لغو کرده و انتظار می رود که دو دیدار خارجی خود را نیز رد کند. سخنگوی او طی برنامه ای اعلام کرده که با وجود سرماخوردگی همچنان به کار خود ادامه می دهد. او استرس را دلیل عدم حضور پوتین در مجامع عمومی اعلام کرده است.
سرماخوردگی پوتین مانع از ادامه کار او نمی شود/ترجمه

به گزارش فرادید به نقل از نیوزویک ؛ با این حال پوتین روز دوشنبه در مقابل رسانه های خبری حاضر شد. او جلسه ای را با کارآفرینان جوان برگزار کرده با این وجود آثار سرما خوردگی و بیماری در چهره او کاملا مشخص و نمایان بود باز هم سخنرانی بسیار جذابی با صدای گرفته داشت.

پوتین شخصی بسیار مرموز در زندگی شخصی محسوب می گردد که شامل: امور مالی، خانواده، و هرگونه نشانه های بیماری است. پوتین، بر خلاف رؤسای ایالات متحده، سوابق پزشکی خود را در اختیار عموم قرار نمی دهد، اما دیمیتری پسکوف، سخنگوی او گفت که پوتین در ماه گذشته این کار را انجام داده است.

هنگامی که پوتین به مدت ده روز در سال 2016 از انظار عمومی روسیه ناپدید شد، پزکوف مجبور شد تا جامعه روسیه را مطمئن کند که او در سلامت است و می تواند با دست و پا و به تنهایی شما را شکست دهد.

کانال خبري مستقل روسيه ادعا کرد که کرملين در حال حاضر به دنبال آزادسازي برنامه رهبر روسیه در روزهاي آينده است و تا پايان روز سه شنبه و چهارشنبه به اطلاع مردم می رسانند. و به دلیل تغییرات احتمالی فعلا از بیان جزئیات معذورند.

در 10 روز غیبت پوتین در سال 2016 مقامات سعی کردند که بیانات گذشته رئیس جمهور را برای مردم بخوانند تا آنها به سلامت رئیس جمهور ایمان بیاورند. یکی ازمقامات سابق روسیه معتقد است که ممکن است این اتفاق یک بار دیگر برای برنامه ریزی انتخابات آینده انجام شود.

منبع: نیوزویک
ترجمه فرادید
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید