زمان رونمایی تویوتا سوپرا2019 مشخص شد

زمان رونمایی تویوتا سوپرا2019 مشخص شد

موتور به کاررفته در نسل جدید سوپرا از انواع توربوشارژردار با حجم 3 لیتر و قدرت 335 اسب بخار و 450 نیوتن‌متر گشتاور بوده که به منزله ورود یک کوپه متوسط جنجالی و تندوتیز از سوی تویوتا به بازار با هدف رقابت با فور موستانگ و شورولت کامارو است. این خودرو قرار است ماه آینده در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 رسما به بازدیدکنندگان معرفی شود.

کد خبر : ۵۰۷۲۶
بازدید : ۲۲۸۴

فرادید | سایت خبری موتور1 آمریکا با افشای یک تصویر واضح از طرح نهایی نسل جدید تویوتا سوپرا، خبر از تولید قریب الوقوع کوپه ژاپنی سوپرا داده ضمن اینکه تصاویر نشان می‌دهد نمونه تولید انبوه به کانسپت FT-1تویوتا شباهت بسیار زیادی دارد. خوشبختانه ظاهر کلی خودرو خشن، جذاب و آیرودینامیک است ضمن اینکه تفاوت ذاتی با محصولات هم رده را می‌توان مشخصه ظاهری خودروی جدید تویوتا دانست.

زمان رونمایی تویوتا سوپرا2019 مشخص شد

به گزارش فرادید، طبق ادعای برخی رسانه‌ها، تویوتا تمرکز بسیاری روی قدرت بالای سوپرا دارد به طوری که موتور به کاررفته در نسل جدید سوپرا از انواع توربوشارژردار با حجم 3 لیتر و قدرت 335 اسب بخار و 450 نیوتن‌متر گشتاور بوده که به منزله ورود یک کوپه متوسط جنجالی و تندوتیز از سوی تویوتا به بازار با هدف رقابت با فور موستانگ و شورولت کامارو است. این خودرو قرار است ماه آینده در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 رسما به بازدیدکنندگان معرفی شود.

زمان رونمایی تویوتا سوپرا2019 مشخص شد

در عین حال اتوبیلد مجله خودرویی مشهور اروپا ادعا کرده نیسان و مزدا نیز در آستانه معرفی دو خودروی رقیب و قدرتمند برای تویوتا سوپرا هستند. مزدا احتمالا به زودی از نسل تازه آر.ایکس9 با موتور وانکل یا دورانی رونمایی کند و نیسان هم در حال آماده‌سازی سری کوپه خود با نام 390 زد جدید است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید