دی‌اس3 کراس‌بک، کراس‌اوور کامپکت برقی

دی‌اس3 کراس‌بک، کراس‌اوور کامپکت برقی

به گفته مسئولان پژو سیتروئن این خودرو همراه با نسل تازه پژو 208 و پژو 2008 روی یک پلتفرم مشترک ساخته خواهد شد ضمن اینکه قرار است علاوه بر موتورهای الکتریکی از آخرین تکنولوژی‌های ارتباطی و سرگرمی هم سود ببرد.

کد خبر : ۵۰۷۳۳
بازدید : ۱۸۰۹

فرادید | اولین تصاویر رسمی از خودروی کامپکت دی‌اس 3کراس‌بک خبر از تولید یک کراس‌اوور نیمه لوکس جذاب توسط سیتروئن می‌دهد. این خودرو هم‌اینک در حال گذراندن آخرین مراحل فنی خود بوده به طوری که جاسوسان صنعتی چندین مرتبه عکس‌هایی از تست این محصول فرانسوی را در مناطق زمستانی و برفی منتشر کرده‌اند.

دی‌اس3 کاس‌بک، کراس‌اوور کامپکت برقی

به گزارش فرادید، یکی از برنامه‌های مهم سیتروئن برای این خودرو، عرضه آن با موتور الکتریکی است. پژو سیتروئن برنامه دارند تا سال 2023 هفت مدل خودروی الکتریکی را روانه بازار کنند. نخستین خودرویی که مد نظر کنسرسیوم فرانسوی برای عرضه به صورت الکتریکی است همین دی‌اس 3 کراس‌بک است که بنابر گزارش سایت اتومتیو نیوز آمریکا بردی بالغ بر 300 کیلومتر خواهد داشت.

دی‌اس3 کاس‌بک، کراس‌اوور کامپکت برقی

به گفته مسئولان پژو سیتروئن این خودرو همراه با نسل تازه پژو 208 و پژو 2008 روی یک پلتفرم مشترک ساخته خواهد شد ضمن اینکه قرار است علاوه بر موتورهای الکتریکی از آخرین تکنولوژی‌های ارتباطی و سرگرمی هم سود ببرد.سیتروئن اعلام کرده دی‌اس 3کراس‌بک الکتریکی تا اوایل سال 2019 به فاصله چند ماه پس از معرفی نمونه بنزینی به بازار عرضه می‌شود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید