ویدئو/ جمجمه هایی که حکایت از حضور فرازمینی ها در زمین دارند!

گروهی از محققان و نظریه پردازان توطئه، با توجه به شکل، اندازه و حجم جمجمه هایی عجیب پیدا شده در پرو، آن را سندی دال بر حیات موجودات فضایی در زمین می دانند.

کد خبر : ۵۰۷۳۹
بازدید : ۳۲۲۱

در سال 1928 جمجمه های عجیبی در بیابان پنیسولا واقع در منطقه پاراکاس کشور پرو پیدا شد که تخمین زده شد قدمت آن به 3000 سال پیش برسد. این جمجمه ها با جمجمه های انسانی تفاوت آشکارداشتند و بزرگتر و بسیار کشیده تر و دراز تر از جمجمه های انسانی بودند.

این جمجمه ها 25 درصد بزرگتر از جمجمه های انسانی و 60 درصد سنگین تر از آن بودند. بررسی های انجام شده اولیه نشان می داد که جمجمه های یافت شده به هیچ گروه انسانی در جهان مرتبط نیستند.

آزمایش DNA اولیه انجام شده در سال 2015 توسط محققی با نام " بریان فورستر" حکایت از تعلق این جمجمه ها به گونه ای دیگری از انسان داشت که با هوموسافین ها تفاوت بسیاری داشتند. اما حال، آنالیزی که بر روی آزمایش DNA انجام شده پیشین انجام شده نظریه پردازی و گمانه زنی عجیبی را مطرح ساخته است.

برخی نظریه پردازان با توجه به اندازه و حجم این جمجمه ها که 25 درصد بزرگتر از جمجمه های انسانی و 60 درصد سنگین تر از آن هستند شدیدا بر این باورند آنها متعلق به اجداد فرازمینی ها هستند که زمانی روی زمین زندگی می کردند. آنها این پرسش را مطرح کرده اند چرا این جمجمه ها با تمام جمجمه هایی که در سراسر جهان پیدا شده اند تفاوت زیادی دارند و اساسا مردم این منطقه در پرو چه کسانی بوده و از کجا آمده بودند؟ آیا آنها واقعا منقرض شده اند؟

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید