تنفر از یهودیان، همجنس گرایان، و مهاجران عامل کشتار دبیرستان فلوریدا

تازه‌ترین تحقیقات مأموران پلیس «اف بی‌آی» از عامل کشتاردریکی از دبیرستان‌های ایالت «فلوریدا»ی امریکا نشان داده وی از یهودیان، مهاجران و همجنس‌گرایان نفرت داشته است.

کد خبر : ۵۰۷۶۶
بازدید : ۱۲۹۳
تازه‌ترین تحقیقات مأموران پلیس «اف بی‌آی» از عامل کشتاردریکی از دبیرستان‌های ایالت «فلوریدا»ی امریکا نشان داده وی از یهودیان، مهاجران و همجنس‌گرایان نفرت داشته است.

به گزارش «ایران آنلاین» به نقل از دیلی استار، عصر روز چهارشنبه به وقت محلی امریکا (صبح پنجشنبه به وقت ایران) دانش‌آموز اخراجی دبیرستان «داگلاس» شهر «پارکلند» فلوریدا در 7 دقیقه شلیک بی‌امان به دانش‌آموزان و معلمان مدرسه، حمام خون به پا کرد و با کشتن 17 نفر، خونبارترین حمله مسلحانه به مدارس امریکا طی 6 سال گذشته را رقم زد.

«نیکولاس کروز» 19 ساله که در این تیراندازی 14 نفر دیگر را نیز بشدت مجروح کرده بود، 40 دقیقه پس از فرار در شهر «کورال اسپرینگز» دستگیر شد. عامل جنایت‌ها، عصر پنجشنبه پس از انتقال به دادگاه تفهیم اتهام شد و درحالی که بشدت افسرده به نظر می‌رسید، به قتل عام اعتراف کرد.بنا بر گزارش سی‌ان‌ان، «نیکولاس کروز» چندی قبل درباره عشق و علاقه‌اش به خشونت و اسلحه سخن گفته بود. اما «اف بی‌آی» توجهی به پیام‌های وی در فضای مجازی نکرده بود که انتقادات گسترده مردمی را به‌دنبال داشت.

جنایتکار19 ساله درباره کشتن پرندگان با اسلحه شخصی‌اش صحبت و بیان کرده بود که قصد حمله به مردم را نیز داشته. اما مدتی بعد این حرف‌ها را یک شوخی عنوان کرد.

دیدار ترامپ با بازماندگان تیراندازی
دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا نیزشامگاه جمعه، همراه همسرش به ملاقات دانش‌آموزان مجروح رفت.مرد اول امریکا در حالی که لبخند به لب داشت در کنارمسئولان، کارکنان بیمارستان و پزشکان و مجروحان عکس‌های یادگاری گرفت که انتشاراین تصاویرونحوه برخورد ترامپ با دانش‌آموزان مجروح وخانواده‌های خشمگین آنها، انتقادات گسترده‌ای به‌دنبال داشت.پس از این فاجعه خونین، موضوع قوانین مربوط به خرید و فروش و حمل سلاح در امریکا بار دیگربه طورجدی مطرح شد و ترامپ که پس از کشتاردر هتل لاس وگاس متعهد شده بود تدبیری در این باره اتخاذ کند مورد نقدهای شدید قرار گرفت.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید