فیلم‌های جدید روی پرده

فیلم‌های جدید روی پرده

در آغاز جهان، هنگامیکه موجودات نخستین و ماموت‌های پشمالو در زمین پرسه می‌زدند، انسان‌های نخستین داستان داگ و هوگنوب که دو شخص وابسته به هم بودند را تعریف می‌کنند.

کد خبر : ۵۰۹۰۲
بازدید : ۱۸۱۳۴
فرادید | روز‌های نزدیک به برگزاری مراسم اسکار سینما‌های دنیا پر از فیلم‌های تازه شده است و همه خود را آماده می‌کنند تا ببینند بزرگترین فستیوال فیلم دنیا امسال برای چه کسی پر بار خواهد بود.

نگاهی به آخرین فیلم‌های روی پرده سینما‌های دنیا:

*Black Panther
کارگردان: رایان کوگلر
بازیگران: چادویک بوزمن، مایکل بی جردن، لوپیتا نیونگو، دانای گوریرا، مارتین فریمن

خلاصه فیلم: فیلمی در سبک ابرقهرمانی بر پایهٔ شخصیتی به همین نام از مارول کامیکس است. این فیلم هجدمین فیلم در دنیای سینمایی مارول است. رایان کوگلر کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و فیلم‌نامه را خودش به همراه جو رابرت کول نوشته است. در این فیلم، تچالا پس از اتفاقات جنگ داخلی به واکاندا بازمی‌گردد، که در آن جا با مشکلی عمیق مواجه می‌شود که اگر جلوی آن را نگیرد، عواقبی جهانی در پی خواهد داشت.
فیلم‌های جدید روی پرده
امتیاز: IMDB ۷.۹/۱۰
۸۸% Metacritic

*Early Man
کارگردان: نیک پارک
بازیگران: ادی ردمین، تام هیدلستون، میسی ویلیامز
خلاصه فیلم: در آغاز جهان، هنگامیکه موجودات نخستین و ماموت‌های پشمالو در زمین پرسه می‌زدند، انسان‌های نخستین داستان داگ و هوگنوب که دو شخص وابسته به هم بودند را تعریف می‌کنند. داگ قبیله اش را در برابر قدرت عصر برنز متحد می‌کند. در یک نبرد او آن‌ها را با بازی خودشان شکست می‌دهد و در نتیجه اولین بازی فوتبال اروپایی شکل می‌گیرد.
فیلم‌های جدید روی پرده

امتیاز: ۱۰/۶.۴ IMDB
Metacritic ۶۸%

*Samson
کارگردان:بروس مک دانلد
بازیگران:بروس مک دانلد، دیوید وایت، ولوکی گوردن، الیزابت هچر
خلاصه فیلم: سامسون پسر مانوح و از قبیله دان، یکی از شخصیت‌های عهد عتیق و داوران بنی‌اسرائیل است که پس از پایان دوره داوران کوچک و مرگ عبدون به داوری رسید. ولادت او در زمان سلطه فلسطینی‌ها بر بنی‌اسرائیل بود. زمانی که جاه طلبی‌ها او منجر به ازدواج غم انگیز می‌شود، تلاش می‌کند که انتقام بگیرد و درگیر جنگ مستقیم با فلسطین می‌شود. رابطه سامسون با یک طلسم فلسطینی و تسلیم نهایی او به خدا کمک خواهد کرد که زندان را به پیروزی نهایی تبدیل کند.
فیلم‌های جدید روی پرده
امتیاز:۱۰/۴.۹ IMDB
Metacritic ۲۷%

*The ۱۵:۱۷ to Paris
کارگردان:کلینت ایستوود
بازیگران:آنتونی سدلر، الک اسکارلاتوس، اسپنسر استون
خلاصه فیلم:فیلمی در ژانر زندگینامه‌ای و درام که بر اساس داستان واقعی درباره حمله به قطار تالیس ۲۰۱۵ ساخته شده است.
فیلم‌های جدید روی پرده
امتیاز: ۱۰/۵ IMDB
Metacritic ۴۵%

*Peter Rabbit
کارگردان: ویل گلوک
صدا پیشگان: دیسی ریدلی، الیزابت دبیکی، سیا، مارگو رابی و جیمز کوردن و از بازیگران واقعی انیمیشن می‌توان به رز بیرن، دامنل گلیسون و سام نیل
خلاصه فیلم:فیلمی در سبک سه بعدی-کامپیوتری-ماجراجویی-کمدی است. داستان این فیلم بر اساس داستانی به همین نام از بیترکس پاتر نوشته شده‌است. دشمنی پیتر خرگوشه با آقای مک گریگور به اوج خود می‌رسد، زیرا هر دو برای عواطف یک حیوان مهربان و عاشق که در کنار آن‌ها زندگی می‌کند، رقابت می‌کنند.
فیلم‌های جدید روی پرده
امتیاز:۱۰/۶.۱ IMDB
Metacritic ۵۹%

*Winchester
کارگردان:تیم مک گاهان
بازیگران:هلن میرین، جیسون کلارک، سارا اسنوک
خلاصه فیلم:سارا وینچستر بیوه اسلحه ساز معروف ویلیام وینچستر است. مرگ ناگهانی شوهرش و مرگ فرزندش آنی او را به شدت غمگین کرده است. وینچستر پس از به دست آوردن وثیقه ۲۰ میلیون دلاری که از کسب و کار شوهرش به دست آورده است، خود را قانع می‌کند که او توسط ارواح کسانی که با اسلحه‌های وینچستر کشته شده اند لعنت شده است.
فیلم‌های جدید روی پرده
امتیاز: ۱۰/۵.۴ IMDB
Metacritic ۷۷%

*Maze Runner: The Death Cure
کارگردان: وس بال
بازیگران: دیلن اوبرایان، کایا اسکودلاریو، توماس سنگستر، ناتالی امانوئل، جیانکارلو اسپوزیتو، آیدان گیلن، والتون گوگینس، کی هونگ لی، جیکوب لافلند، کاترین مک‌نامارا، بری پپر و پاتریشا کلارکسون
خلاصه فیلم: یک فیلم علمی-تخیلی مهیج آمریکایی است که بر اساس رمان علاج مرگ، آخرین کتاب از مجموعه رمان‌های دونده مارپیچ اثر جیمز دشنر ساخته شده است.
فیلم‌های جدید روی پرده
امتیاز:۱۰/۶.۹ IMDB
Metacritic ۵۱%
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید