جنسیس؛ جانشین کره‌ای آئودی

جنسیس؛ جانشین کره‌ای آئودی

این موسسه مشهور و آمریکایی هر ساله با انتشار این گزارش که از ترکیب داده های رضایت مشتریان، سطح ایمنی سنجیده شده در تست‌های تصادف، عملکرد جاده‌ای و قابلیت اطمینان مشتریان به دست می آید، به بررسی ارزش خرید هر برند پرداخته که امسال رتبه نخست این گزارش به برند کره‌ای جنسیس رسیده است.

کد خبر : ۵۱۲۰۱
بازدید : ۳۳۳۰

فرادید | طبق آخرین گزارش موسسه معتبر کانسیومر ریپورتز برند شرقی جنسیس موفق شده با سبقت از خودروسازان بزرگی مثل آئودی، لکسوس و بنز بر صدر جایگاه باارزش‌ترین برندهای خودرو بازار آمریکا برای انتخاب از سوی مشتریان بنشیند. این همان روال موفقی است که دو دهه قبل لکسوس و قبل از ان آئودی پیموده بود تا نظر خریداران آمریکایی را به خود جلب کند.

جنسیس؛ جانشین کره‌ای آئودی

به گزارش فرادید، کانسیومر ریپورتز در گزارشی که صبح امروز آن روی وب سایت رسمی خود منتشر نمود، خبر از ارتقا جایگاه برند جنسیس (زیرشاخه لوکس ساز هیوندای) در مقایسه با قبل داد. جنسیس در گزارش سالانه ارزش برندهای صنعت خودرو 2018 با عنوان دقیق (annual ranking of automotive brands) توانسته ضمن نشان دادن ارزش های خود از رقبای مستقیم شرقی مثل لکسوس و اینفینیتی سبقت بگیرد و حتی بر آئودی و ب.ام.و غلبه کند.

جنسیس؛ جانشین کره‌ای آئودی

این موسسه مشهور و آمریکایی هر ساله با انتشار این گزارش که از ترکیب داده های رضایت مشتریان، سطح ایمنی سنجیده شده در تست‌های تصادف، عملکرد جاده‌ای و قابلیت اطمینان مشتریان به دست می اید، به بررسی ارزش خرید هر برند پرداخته که امسال رتبه نخست این گزارش به برند کره‌ای جنسیس رسیده است.

جنسیس؛ جانشین کره‌ای آئودی

جنسیس توانسته در این گزارش با کسب نمره مجموع 81 در بالاترین جایگاه ممکن از لحاظ ارزش خرید قرار بگیرد. این شرکت در حالی با تنها 2 مدل یعنی جی 80 و جی 90 موفق شده رتبه نخست را از آن خود کند که برند آئودی سال هاست این عنوانرا در سیطره خود دارد. آئودی امسال اما از جنسیس جا ماند و علیرغم کسب نمره 80 با یک امتیاز کمتر، به رتبه دوم سقوط کرد.

جنسیس؛ جانشین کره‌ای آئودی

در رده بعدی این گزارش نام‌های مشهوری دیده می‌شوند. ب.ام.و، لکسوس، پورشه، کیا و سوبارو دیگر برندهایی هستند که در رتبه سوم تا هفتم جدول جا خوش کرده و به ترتیب نمراتی معادل 80، 79، 77، 77، 76 و 76 کسب کرده‌اند. در رده‌های بعدی هم نام‌هایی همچون تسلا، هوندا، تویوتا، کریسلر و هیوندای قرار دارند. میانگین گروه هم حدود 67 بوده که برندهای مشهوری همچون مرسدس بنز، اینفینتی و فولکس واگن در مرز آن قرار دارند. جالب است که بدترین وضعیت را در این رده بندی باز هم جیپ، فیات و لندروور دارند که در پایین‌ترین رتبه ممکن قرار گرفته‌اند.

جنسیس؛ جانشین کره‌ای آئودی

جک فیشر مدیر بخش سنجش خودرو موسسه کانسیومر ریپورتز در این باره اعلام کرده : « بررسی‌های ما نشان می‌دهد بسیاری از برندها هنگام معرفی نسل جدید محصولات‌شان چیز زیادی برای ارائه سطح کیفیت بالاتر ندارند. به غیر از جنسیس، لکسوس طبق معمول خودروی باثبات و استانداردی می‌سازد ضمن اینکه از آئودی می‌توان به خوبی یاد کرد. ما هر هشت مدل عرضه شده آئودی و دو خودروی جنسیس را به شدت برای خرید توصیه می‌کنیم چون واجد بالاترین ارزش‌ها در زمینه تولید خودرو هستند. »

بهترین خودروهای سال 2018 را بشناسید

جنسیس؛ جانشین کره‌ای آئودی

اما گزارش برترین برندهای سال 2018 کانسیومر ریپورتز حاوی اطلاعات جالب دیگر هم هست. این موسسه با انتخاب ده خودرو برتر سال در ده کلاس مختلف، نسبت به کیفیت این محصولات تضمین داده است. در کلاس خودروهای بزرگ در کمال ناباوری شورولت ایمپالا رتبه نخست را به دست آورده است. در کلاس کامپکت‌ها هم کورولا بهترین مکان را در اختیار دارد. شورولت بولت، تویوتا سیه‌نا، سوبارو فارستر و تویوتا کمری هم در چهار کلاس اتومبیل‌های برقی و سبز، ون‌ها، اس‌یووی‌های کوچک و خودروهای متوسط رتبه اول را به خود اختصاص داده‌اند. در رده اتومبیل‌های شاسی بلند متوسط هم تویوتا هایلندر بهترین شده ضمن اینکه فورد اف 150 هم از سوی کانسیومر ریپورتز به عنوان بهترین پیک آپ بازار معرفی شده است. آئودی ای4 وب.ام.و ایکس 3 هم به عنوان دو محصول لوکس در این فهرست جایگاه برجسته‌ای دارند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید