تلفن جدید هوآوی همراه با سه دوربین!

تلفن جدید هوآوی همراه با سه دوربین!

کمپانی چینی هوآوی تایید کرده که پرچمدار بعدی این تولیدکننده تلفن‌های هوشمند با نام P20 شناخته می‌شود و در کنار داشتن سه دوربین اصلی، تمرکز قابل توجهی نیز روی هوش مصنوعی دارد

کد خبر : ۵۱۲۵۷
بازدید : ۳۰۹۵

تلفن جدید هوآوی همراه با سه دوربین !

فرادید | کمپانی چینی هوآوی تایید کرده که پرچمدار بعدی این تولیدکننده تلفن‌های هوشمند با نام P20 شناخته می‌شود و در کنار داشتن سه دوربین اصلی، تمرکز قابل توجهی نیز روی هوش مصنوعی دارد. هرچند هنوز محصول جدید هوآوی به صورت رسمی معرفی نشده اما ویدئویی تبلیغاتی از این محصول به دست آمده که تاحدودی شایعات پیرامون آن را تایید می‌کند. در بخش‌های مختلف این ویدئو می‌توان نشانه‌هایی از سه تصویر را دید که به احتمال فراوان اشاره به استفاده از سه دوربین اصلی دارد که مدتی است شایعه آن توسط رسانه‌های مختلف منتشر شده.

به گزارش فرادید، بخش دیگری از این ویدئو تایید می‌کند که برای بار دیگر هوآوی در راستای ارتقای دوربین تلفن خود از هوش مصنوعی بهره برده. مسئله‌ای که برای اولین‌بار در Mate 10 به کار گرفته شد و نتیجه مناسبی را نیز همراه داشت. طبق گفته هوآوی خانواده P20 همچون دیگر پرچمدارهای این کمپانی شامل مدل‌های P20، P20 Plus و P20 Lite می‌شود و احتمالا نسخه ارزان قیمت با عنوان لایت مدتی بعد از مدل‌های اصلی روانه بازار می‌شود. اطلاعات به دست آمده نشان از این دارد که تلفن‌های جدید هوآوی از نسبت تصویر 18 به 9 (شبیه به آیفون 10) استفاده کرده و قابلیت سه دوربین اصلی تنها به نسخه P20 Plus اختصاص پیدا می‌کند.

دیگر تلفن‌های این خانواده از دو دوربین اصلی استفاده می‌کنند که ساخت آنها را شرکت آلمانی لایکا برعهده دارد. کمپانی که چند سالی است همکاری مناسبی را با هوآوی شروع کرده و توانسته دوربین‌های مناسبی را برای محصولات چینی تولید کند. دیگر گزارش‌ها نشان از این دارد که هوآوی قصد داشته P20 را در جریان نمایشگاه بارسلون و دقیقا یک سال بعد از P10 معرفی کند اما تصمیم گرفته‌اند که از رقابت با سامسونگ و Galaxy S9 خودداری کرده و در مراسمی جداگانه محصول جدیدشان را رونمایی کنند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید