ویدئو/ ماجرای سی سال غار نشینی مرد گیلانی

حجم ویدیو: ۱۲.۷۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۸ دانلود ویدیو

ماجرای عاشق دلباخته گیلانی عصر کنونی است که در پی شکست عشقی بیش از سی سال در غار زندگی میکند. زندگینامه پیرمرد گیلانی که در اطراف یکی از روستای سه سارزندگی میکند بیش از ۴۶ سال از عمرش را در غاری میان جنگل‌های انبوه اطراف سه سار گوراب زرمیخ روستای جیرده منتهی به روستای سه ساراز توابع دهستان آلیان فومن سپری کرده و آخرین باری که استحمام کرده ۲۰ سال قبل بوده است.

کد خبر : ۵۱۳۵۸
بازدید : ۹۵۰۴
افسانه نیست! ماجرای عاشق دلباخته گیلانی عصر کنونی است که در پی شکست عشقی بیش از سی سال در غار زندگی میکند. زندگینامه پیرمرد گیلانی که در اطراف یکی از روستای سه سارزندگی میکند بیش از ۴۶ سال از عمرش را در غاری میان جنگل‌های انبوه اطراف سه سار گوراب زرمیخ روستای جیرده منتهی به روستای سه ساراز توابع دهستان آلیان فومن سپری کرده و آخرین باری که استحمام کرده ۲۰ سال قبل بوده است.
عزیز نوروزی پرور پیرمرد ۶۶ ساله متولد آذر ۱۳۲۰ و شماره شناسنامه ۴، همانند انسان‌های نخستین داخل یک حفره سنگی در میان جنگل‌های سربه فلک کشیده اطراف سه سار روستای جیرده فومن زندگی می‌کند و با آنکه اهالی محل یک کلبه چوبی برای وی ساخته اند از زندگی در آنجا خودداری می‌کند و همچنان بر زندگی غارنشینیاصرار دارد
وی گفت: طی مدت ۴۶ سال به زندگی غارنشینی خوگرفته ام و هرگز غذای گرم نخورده و روز‌ها و شب هایم را با آب، نان، ماست و گیاهان جنگلی می‌گذرانم. نوروزی پرور که فاقد هرگونه امکانات بهداشتی است، افزود: ۲۰ سال پیش زمانی که در بیمارستان بستری بودم حمام کرده و بعد از آن رنگ حمام را ندیدم.
گوینده: سحربنی هاجر
کاری ازگروه صدا و تصویر فرادید
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید