ولوو و تولید کوپه پل استار 1

ولوو و تولید کوپه پل استار 1

پل استار قبلا یکی از تریم‌های ولوو برای خودروهای لوکس‌ترش بود که قرار است از این پس به صورت اختصاصی به تولید محصولات گران قیمت اسپورت بپردازد.مسئولان ولوو اعلام کرده‌اند در ساخت بدنه پل استار 1 از فیبر کربن استفاده شده ضمن اینکه خودروی تازه ولوو همچون محصولات سری 90 کارخانه از پلتفرم نوین SPA که ساختاری بسیار پیشرفته دارد سود می‌برند.

کد خبر : ۵۱۴۶۰
بازدید : ۴۶۱۴

فرادید | با انتشار چندین و چند تصویر از زوایا و ابعاد دقیق خودروی پل استار 1، ولوو رسما زا قصد خود برای رونمایی زیرشاخه خاص و اسپورتش در نمایشگاه ژنو 2018 پرده برداشت. طرح سری 1 برند پل استار که خودرویی دو درب و اسپورت با فرمی کشیده است، از یکی از کانسپت های مشهور ولوو الهام گرفته شده و قرار است با قیمت پایه 49 هزار دلار روانه بازار شود.

ولوو و تولید کوپه پل استار 1

به گزارش فرادید، توماس اینگنلاس مدیر اجرایی برند پولستار با اعلام این خبر گفت: «به شدت برای رونمایی از نخستین خودروی برند جدید ولوو هیجان زده ایم و دوست داریم هرچه زودتر بازخورد اولیه بازدیدکنندگان را در نمایشگاه ژنو ببینیم.» پل استار قبلا یکی از تریم‌های ولوو برای خودروهای لوکس‌ترش بود که قرار است از این پس به صورت اختصاصی به تولید محصولات گران قیمت اسپورت بپردازد.

ولوو و تولید کوپه پل استار 1
برمبنای آنچه ولوو اعلام کرده محصولات پل استار در کارخانه جیلی-ولوو در چین تولید می‌شوند و از همانجا به اقصی نقاط جهان صادر می‌شوند ضمن اینکه تمرکز جیلی و شرکت ولوو روی عرضه سریع نمونه الکتریکی پل استار یک قرار دارد.

ولوو و تولید کوپه پل استار 1

مسئولان ولوو اعلام کرده‌اند در ساخت بدنه پل استار 1 از فیبر کربن استفاده شده ضمن اینکه خودروی تازه ولوو همچون محصولات سری 90 کارخانه از پلتفرم نوین SPA که ساختاری بسیار پیشرفته دارد سود می‌برند. گفته می‌شود نمونه اولیه این کوپه 4چرخ محرک هیبریدی تا اوایل سال 2019 به دست خریداران می‌رسد ضمن اینکه پل استار یک، 600 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن‌متر گشتاور داشته و یک هیولای واقعی در جاده تبدیل می‌شود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید