ملاقات با کرولا 2019 جدید در ژنو

ملاقات با کرولا 2019 جدید در ژنو

یکی از تغییرات احتمالی این خودرو، تغییر در سیستم صوتی و ناوبری این خودرو است که احتمالا شبیه به نسل جدید تویوتا کمری یا حتی جدیدتر از آن است.

کد خبر : ۵۱۵۵۲
بازدید : ۲۵۱۷

ملاقات با کرولا 2019 جدید در ژنو

تویوتا تایید کرد که نسل جدید تویوتا کرولا را با خود در تاریخ 6 مارس به نمایشگاه ژنو می‌آورد. تویوتا از تیزر تبلیغاتی نسل جدید "کرولا" هاچبک که در اروپا به نام "آئوریس" شناخته می‌شود رونمایی کرد و تایید کرد که این خودرو را در تاریخ 6 مارس با خود به نمایشگاه ژنو می‌آورد.

به نظر می‌رسد که این خودرو از نظر ظاهری شباهت زیادی به نسل قدیم خود دارد. خریداران این خودرو می‌توانند خودرو خود را به میل خودشان تغییر دهند و بتوانند آن چه را که مد نظر دارند بخرند.به گفته تویوتا تمرکز بر روی ساخت این نسل جدید بیشتر بر روی زیبایی‌های ظاهری و طراحی بدنه پویا است.

کرولا در نسل جدی تغییرات اساسی کرده است که از جمله آن‌ها تغییر در پلتفرم (همان چیزی که در مدل‌های CH-R، کمری و پریوس جدید شاهد آن بودیم) است که باعث بهبود بخشیدن تجربه رانندگی، تکنولوژی رانندگی و تغییر در پیشرانه شود.یکی از تغییرات احتمالی این خودرو، تغییر در سیستم صوتی و ناوبری این خودرو است که احتمالا شبیه به نسل جدید تویوتا کمری یا حتی جدیدتر از آن است.

منبع: خودروکار

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید