لکسوس یو ایکس 2018، خشن اما لوکس

لکسوس یو ایکس 2018، خشن اما لوکس

خبرهای مختلف از قصد لکسوس برای معرفی اتومبیل کاملا جدید یو ایکس خبر داده که در نمایشگاه پاریس 2017 به صورت یک خودروی مفهومی در معرض دید عموم قرار گرفت. در عین حال لکسوس با انتشار چند تصویر از طرح نهایی خود برای اتومبیلی که مابین دو مدل آر ایکس و ان ایکس قرار می‌گیرد خبر داد.

کد خبر : ۵۱۵۶۴
بازدید : ۷۶۹۵

لکسوس یو ایکس 2018، خشن اما لوکس

فرادید | خبرهای مختلف از قصد لکسوس برای معرفی اتومبیل کاملا جدید یو ایکس خبر داده که در نمایشگاه پاریس 2017 به صورت یک خودروی مفهومی در معرض دید عموم قرار گرفت. در عین حال لکسوس با انتشار چند تصویر از طرح نهایی خود برای اتومبیلی که مابین دو مدل آر ایکس و ان ایکس قرار می‌گیرد خبر داد.

لکسوس یو ایکس 2018، خشن اما لوکس
به گزارش فرادید، مدل ی ایکس به شدت به طرح مفهومی وفادار بوده و همان استایل خشن و جذاب را دارد. در عین حال، این خودرو از خطوط بدنه‌ای مشابه با مدل ان ایکس که در کشورمان طرفداران بسیاری دارد، برخوردار است. گویا لکسوس تلاش دارد مدل یو ایکس را به لحاظ دینامیک رانندگی در سطحی بسیار بالا عرضه کند.

لکسوس یو ایکس 2018، خشن اما لوکس
چراغ‌های بزرگتر، موتور قوی‌تر و نیز امکانات بیشتر باعث شده تا مدل تازه یو ایکس در مرتبه‌ای بالاتر از ان ایکس قرار گیرد. گویا یک نمونه هیبریدی هم با کد یو ایکس250 اچ نامگذاری شده قرار است در کنار نمونه بنزینی و توربو در نمایشگاه اتومبیل ژنو رونمایی شود. گفته می‌شود به زودی نمونه اف-اسپورت این خودرو به بازار ارائه خواهد شد تا به عنوان شاسی‌بلندی اسپورت لوکس به جنگ ب.ا.و ایکس3 و آئودی کیو3 ای ترون برود.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید