یک قربانی اسیدپاشی اصفهان در کنار پرتره‌اش/ عکس

یک قربانی اسیدپاشی اصفهان در کنار پرتره‌اش/ عکس

مرضیه ابراهیمی دختر جوانی که در حادثه اسیدپاشی اصفهان دچار سوختگی شدید در ناحیه صورت شد، دیروز در نمایشگاهی از آثار هنری محسن مرتضوی یکی دیگر از قربانیان اسیدپاشی حضور یافت.

کد خبر : ۵۱۵۸۴
بازدید : ۲۲۳۴
مرضیه ابراهیمی دختر جوانی که در حادثه اسیدپاشی اصفهان دچار سوختگی شدید در ناحیه صورت شد،دیروز در نمایشگاهی از آثار هنری محسن مرتضوی یکی دیگر از قربانیان اسیدپاشی حضور یافت.

مرضیه یکی از چهار زن اصفهانی قربانی اسیدپاشی در مهرماه سال 93 بود. وی د‌ر جريان اسيد‌پاشي يكي از قرنيه‌هايش را از د‌ست د‌اد‌ و بد‌نش نيز به‌شد‌ت آسيب د‌يد‌ و يك قسمت از سرش سوراخ شد‌.اما او هرگز انگیزه اش به زندگی را از دست نداد و با حمایت های خانواده و همسرش با عزم راسخ و استوار به مسیر طبیعی زندگی اش ادامه داد.
محسن مرتضوی نیز یکی دیگر از قربانیان اسیدپاشی است که در فروردین سال ۹۱ از سوی نظافتچی محل کارش مورد حمله اسیدپاشی و اصابت ۱۶ ضربه چاقو قرار گرفت. او تاکنون بار‌ها تحت عمل جراحی قرار گرفته است. بعد از این حادثه تلخ وی در سال ۹۳ با موسسه نیکوکاری رعد آشنا شد و تحت نظر یکی از اساتید آنجا شروع به فراگیری معرق کرد و توانست رنگ تازه‌ای به زندگی خود ببخشد. اکنون او به عنوان نمایشگاه گردان، یکی از ده هنرمندی است که آثارش را در نمایشگاهی تحت عنوان هویت به نمایش گذاشته است. این نمایشگاه به همت انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشی برپا شده است و بخشی از فروش آثار به انجمن قربانیان اسیدپاشی اهدا می‌شود.

نمایشگاه «هویت» تا روز پنجشنبه ١٠ اسفندماه برپاست و علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند از ساعت ١٠ تا ١٧ به نشانی میدان انقلاب، ابتدای کارگر شمالی، کوچه شهید جعفرزادگان، پلاک ٢، نگارخانه آشیانه مهر مراجعه کنند.

رضا درمیشیان، کارگردان لانتوری هم دیروز از این نمایشگاه بازدید کرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید