ام‌جی3 هاچ‌بک تغییر چهره داد

ام‌جی3 هاچ‌بک تغییر چهره داد

گفته می‌شود این هاچ‌بک کلاسیک به موتوری 1.5 لیتری، 111 اسبی و 150 نیوتن‌متری مجهز بوده که جایگزین نمونه ضعیف‌تر قبلی شده است. یک جعبه دنده اتوماتیک ساخت آیسین ژاپن هم به صورت استاندارد روی این خودرو نصب شده ضمن اینکه مصرف سوخت ام‌جی3 هم حدود 5.9لیتر است.

کد خبر : ۵۱۶۹۴
بازدید : ۲۲۳۱

ام‌جی3 هاچ‌بک تغییر چهره داد

فرادید | یکی از محصولات خاص و محبوب ام‌جی مدل هاچ‌بک 3 است که در ایران هم دو سال قبل فروش خوبی داشت. حالا مدل 2018 هاچ‌بک کوچک ام‌جی3 رونمایی شده تا این خودروساز دورگه چینی-انگلیسی رسما برای رقابت با پژو 208 و فولکس پولو خط و نشان بکشد. در طراحی جدید ام‌جی3 فرم جلوپنجره و چراغ‌های جلو تغییر کرده و به زبان طراحی تازه این برند که در مدل‌های زد.اس و سری 6 مدل 2018 به کار رفته، مزین شده است.

ام‌جی3 هاچ‌بک تغییر چهره داد

به گزارش فرادید، این محصول که علاوه بر چین در انگلستان هم بازار خوبی دارد، در فضای داخلی هم تغییراتی داشته ضمن اینکه در بخش داشبورد به اتومبیل ژاپنی مزدا2 شباهت پیدا کرده است. چراغ‌های ال‌ای‌دی، مانیتور لمسی 8 اینچی، تریم رنگی روی بدنه در کنار سامانه‌های ارتباطی اپل کار پلی، سانروف و تریم رنگی روی بدنه از جمله تجهیزات تازه ام جی3 هستند .

ام‌جی3 هاچ‌بک تغییر چهره داد

گفته می‌شود این هاچ‌بک کلاسیک به موتوری 1.5 لیتری، 111 اسبی و 150 نیوتن‌متری مجهز بوده که جایگزین نمونه ضعیف‌تر قبلی شده است. یک جعبه دنده اتوماتیک ساخت آیسین ژاپن به صورت استاندارد روی این خودرو نصب شده ضمن اینکه مصرف سوخت ام‌جی3 هم حدود 5.9لیتر است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید