رونمایی از جگوار آی-پیس الکتریکی

رونمایی از جگوار آی-پیس الکتریکی

جگوار برای باطری‌های این کراس‌اوور الکتریکی، گارانتی هشت‌ساله یا 160 هزار کیلومتری را در نظر گرفته که این گارانتی بخشی از سرویس EliteCar جگوار است. چند روز دیگر برای اولین بار در نمایشگاه ژنو به نمایش عمومی درخواهد آمد و سپس آن را در سه تیپ مختلف از نیمهٔ دوم امسال با مدل 2019 به بازار عرضه خواهد شد.

کد خبر : ۵۱۹۵۱
بازدید : ۲۸۸۷

رونمایی از جگوار آی-پیس الکتریکی

فرادید | جگوار با رونمایی از خودروی کاملا جدید و الکتریکی ای-پیس رسما خود را وارد دنیای کوچک اما پرزرق و برق سازندگان خودروهای الکتریکی نمود. این اتومبیل که یک محصول کوچک با فرم کراس‌اوور، قیمت 119 هزار دلاری و فرم جدید بدنه و اتاق است، گنجایش 5سرنشین را داشته، به سیستم 4چرخ محرک مجهز است و دامنه حرکتی آن در مدل پایه با هر باز شارژ به بیش از 490 کیلومتر می‌رسد.

رونمایی از جگوار آی-پیس الکتریکی

به گزارش فرادید، قدرت موتور الکتریکی ای-پیس (E-Pace) حدود 420 اسب بخار و گشتاور این انگلیسی سبز هم 700 نیوتن‌متر است تا به این طریق بتواند راننده خود را ظرف کمتر از 5 ثانبه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برساند و تا بیش از 260 کیلومتر در ساعت هم سرعت بگیرد. این خودرو روز گذشت هبرای نخستین بار در استرالیا معرفی شد و قرار است به زودی راهی بازارهای جهانی شود.

رونمایی از جگوار آی-پیس الکتریکی

با وجودی که ابعاد I-Pace مشابه کراس‌اوورهای میان سایز است اما به گفتهٔ جگوار فضای داخلی آن با کراس‌اوورهای بزرگ قابل‌مقایسه است. همچنین حتی با وجود استایل کوپه مانند، I-Pace هنوز هم فضای زیادی را برای سرنشینان عقب ارائه می‌کند به‌نحوی‌که در آن فضای پای سرنشینان عقب برابر با 89 سانتیمتر بوده و صندوق بار آن نیز 656 لیتر ظرفیت دارد که در صورت خواباندن صندلی‌های عقب، این حجم به 1453 لیتر افزایش پیدا می‌کند.

رونمایی از جگوار آی-پیس الکتریکی

در بخش فناوری‌ها نیز سیستم اطلاعاتی-سرگرمی Touch Pro Duo جگوار-لندروور در I-Pace ارائه شده است. این اولین محصول جگوار است که از این سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جدید استفاده می‌کند. این سیستم از طریق دو نمایشگر لمسی ارائه می‌شود که نمایشگر بزرگ‌تر 10 اینچی (بالایی) بوده و نمایشگر کوچک‌تر از نوع 5 اینچی است.

رونمایی از جگوار آی-پیس الکتریکی

علاوه بر این دو نمایشگر، کنترلرهای فیزیکی هم تعبیه شده که دسترسی سرنشینان به طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های خودرو را فراهم می‌کند. این همان سیستمی است که در رنجروور ولار و رنجروور اسپرت 2018 ارائه شده است.

رونمایی از جگوار آی-پیس الکتریکی

دیگر ویژگی‌های تکنولوژیک I-Pace شامل نشان‌دهندهٔ میزان بُرد، وضعیت شارژ و یک سیستم ناوبری EV منحصربه‌فرد می‌شود. این کراس‌اوور الکتریکی حتی به سیستم Amazon Alexa هم مجهز شده که از طریق آن راننده می‌تواند سؤالاتی مانند «آیا خودرو را قفل کردم؟»، «سطح شارژ خودرو چگونه است؟» و «آیا میزان شارژ به‌اندازه‌ای هست که من را به سر کار برساند؟» را از خودرو بپرسد.

رونمایی از جگوار آی-پیس الکتریکی

جگوار برای باطری‌های این کراس‌اوور الکتریکی، گارانتی هشت‌ساله یا 160 هزار کیلومتری را در نظر گرفته که این گارانتی بخشی از سرویس EliteCar جگوار است. چند روز دیگر برای اولین بار در نمایشگاه ژنو به نمایش عمومی درخواهد آمد و سپس در سه تیپ مختلف S، SE و HSE از نیمهٔ دوم امسال با مدل 2019 به بازار عرضه خواهد شد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید