ایرکراس سی3 به کاشان می‌آید

ایرکراس سی3 به کاشان می‌آید

در جریان نشست محسن جهرودی مدیرعامل سایپا با لیندا جکسون مدیر برند سیتروئن بحث های مهمی از قبیل فرایند پیشرفت برنامه همکاری مشترک ، محصولات انتخاب شده در این پروژه، انتقال دانش فنی به ایران و آماده سازی زمینه های شروع تولید محصولات جدید مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر : ۵۱۹۶۴
بازدید : ۲۵۰۴

ایرکراس سی3 به کاشان می آید

فرادید | سایپا در تلاش است تا هرچه سریع تر روند تولید مدل های سی3 0و سی4 را در کارخانه سایپا سیتروئن کاشان شروع کند و در این راستا روز گذشته دیداری در پاریس مابین مقامات این شرکت با مدیران کنسرسیوم خودروسازی پژو-سیتروئن- اوپل برگزار شد. گویا به غیر از دو مدل مذکور، بحث تولید مدل سی3 ایرکارس هم در کاشان مطرح است.

ایرکراس سی3 به کاشان می آید

به گزارش فرادید، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا که به دعوت مدیران شرکت پژو سیتروئن به فرانسه سفر کرده است با کارلوس تاوارس، مدیرعامل گروه پژوسیتروئن دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش ایسنا، در جریان دیدار جهرودی و تاوارس، دو طرف زمینه‌های توسعه همکاری ها و مبادلات تجاری را مورد بررسی قرار داده و بر گسترش فعالیت ها تاکید کردند.

ایرکراس سی3 به کاشان می آید

تسهیل در پروسه نقل و انتقالات بین بانکی، توسعه محصولات تولیدی گروه سیتروئن در ایران، برنامه ریزی جهت ساخت موتورهای جدید با همکاری طرف فرانسوی، تولید خودروهای کلاس SUV در شرکت سایپاسیتروئن و همچنین تولید خودروهای کلاس B از جمله مسائلی بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و دو طرف به توافقاتی در این زمینه دست یافتند.

ایرکراس سی3 به کاشان می آید

کراس اوور کامپکت ایرکراس سی3 با داشتن پلتفرمی مشترک با هاچ‌بک سی3 و نیز اشتراکات فنی بسیار با پژو 2008 می‌تواند گزینه جالبی برای خریداران ایرانی این بخش پرکشش از بازار باشد. ایرکراس با طول، عرض و ارتفاع 4.15، 1.75 . 1.63 متر هم‌رده محصولی مثل رنو کپچر نیز هست ضمن اینکه کیفیت ساخت و سواری مشابهی دارد.

ایرکراس سی3 به کاشان می آید

در این نشست همچنین مقرر شد تیم های کارشناسی منتخب دو طرف، موضوعات مطرح شده را به طور مشترک مورد پیگیری قرار داده و برای دستیابی به نتایج مطلوب برنامه ریزی کنند. طبق اعلام سایپا، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همچنین ضمن بازدید از مرکز طراحی مهندسی پژوسیتروئن، با مدیرعامل شرکت خودروسازی سیتروئن دیدار و گفت و گو کرد. در جریان نشست محسن جهرودی با لیندا جکسون، فرایند پیشرفت برنامه همکاری مشترک ، محصولات انتخاب شده در این پروژه، انتقال دانش فنی به ایران و آماده سازی زمینه های شروع تولید محصولات جدید مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید