جنجال ماجرای تجاوز ستاره بسکتبال، پس از اسکار گرفتن

جنجال ماجرای تجاوز ستاره بسکتبال، پس از اسکار گرفتن
کد خبر : ۵۲۰۶۷
بازدید : ۳۴۲۰

جنجال ماجرای تجاوز ستاره بسکتبال، پس از اسکار گرفتن

کوبی برایانت ستاره پیشین بسکتبال آمریکا جایزه اسکار بهترین انیمیشن کوتاه را دریافت کرد اما این موفقیت دوباره پرونده قدیمی تجاوز او را به صدر اخبار بازگرداند.

به گزارش نیوریورک دیلی نیوز، کوبی برایانت که با به تصویر کشیدن خداحافظی خود از ورزش در فیلم «بسکتبال عزیز» جایزه اسکار گرفت، سال ۲۰۰۳ به جرم آزار جنسی بازداشت شده بود.

ستاره لس آنجلس لیکرز متهم بود که به یک کارمند ۱۹ ساله در هتل تجاوز کرده است. برایانت در آن دوران اتهام رابطه با این فرد را پذیرفت اما اعلام کرد که این رابطه با رضایت طرف مقابل بوده است.

حال با اعطای اسکار به کوبی برایانت علیرغم جنبش های چند وقت گذشته هالیوودی در حمایت از حقوق زنان و مبارزه با آزار جنسی در هالیوود جنجال به پا شده است. این در حالی است که اسکار فیلم «هنرمند فاجعه» اثر کمدی تحسین شده جیمز فرانکو را به دلیل اتهامات قدیمی او کاملا کنار گذاشت و نادیده گرفت.

پس از اسکار گرفتن برایانت شبکه های اجتماعی پر شد از اعتراضاتی که اسکار و البته هالیوود را هدف گرفته است. یکی از کاربران در این باره نوشت: «هالیوود ادعا می کند زنان مهم هستند اما در عین حال به کوبی برایانت فردی که زنان را آزار داده است جایزه می دهد.»

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید