آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ازترافیک سنگین در محور‌های هراز و چالوس خبر داد. گزارش‌های دریافتی حاکی از آن است که هم‌اکنون شاهد بارش باران در محور گرمی- بیله سوار در استان اردبیل هستیم.

کد خبر : ۵۳۲۵۰
بازدید : ۱۱۵۸
آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ازترافیک سنگین در محور‌های هراز و چالوس خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت جوی حاکم بر جاده‌های کشور اظهارکرد: گزارش‌های دریافتی حاکی از آن است که هم‌اکنون شاهد بارش باران در محور گرمی- بیله سوار در استان اردبیل هستیم.

وی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها نیز گفت: رصد مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور نشان می‌دهد که در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر ۱۱ ترافیک سنگین و در محدوده‌های آدران، عسل کوچ، تونل شماره پنج، تونل‌شماره هفت، سه راهی دیزین، پیچ سرهنگ و دهانه جنوبی ترافیک نیمه‌سنگین است و در طول محور نیز تردد خودرو‌ها پرحجم، اما روان گزارش شده است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده‌های لاسم، آب اسک، گزنک، تونل وانا ولاریجان نیز ترافیک نیمه سنگین است، افزود: در طول محور هزار نیز ترافیک پرحجم و روان است.

رحمانی ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه را پر حجم و روان اعلام کرد و گفت: ترافیک در باند شمالی آزادراه کرج-قزوین محدوده پل فردیس تا مهر ویلا و نیز باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین محدوده پایانه شهیدکلانتری تا پل فردیس نیمه سنگین است.

وی اضافه کرد: گزارش‌های دریافتی حاکی از آن است که ترافیک در آزادراه تهران-قم در غرب استان تهران نیز پرحجم و روان است و در طول آزادراه ساوه-تهران وضعیتی مشابه حاکم است.

به گفته رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور قزوین-رشت در محدوده ورودی شهر رودبار سنگین و در طول محور پر حجم و روان گزارش شده است و در سایر محور‌های مواصلاتی کشور نیز جو آرام و ترافیک روان است.

رحمانی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید