"شان پن" در رمانش از ترامپ و "ال‌چاپو" می‌گوید

"شان پن" در رمانش از ترامپ و "ال‌چاپو" می‌گوید

شان پن در رمانی با عنوان «باب هانی تنها کسی که کار کرد» به ماجرا‌های روز دنیا پرداخته و با نقد دونالد ترامپ و توجه به جنبش «من هم همین طور»، به تجربه درگیر شدنش در ماجرای ال چاپو، سلطان مواد مخدر هم اشاره کرده است.

کد خبر : ۵۳۳۴۵
بازدید : ۱۳۹۱
ایندی وایر | شان پن در رمانی با عنوان «باب هانی تنها کسی که کار کرد» به ماجرا‌های روز دنیا پرداخته و با نقد دونالد ترامپ و توجه به جنبش «من هم همین طور»، به تجربه درگیر شدنش در ماجرای ال چاپو، سلطان مواد مخدر هم اشاره کرده است.

شان پن با نوشتن کتابی با عنوان «باب هانی تنها کسی که کار کرد» با هدف قرار دادن دونالد ترامپ وارد جرگه نویسندگان شد.
رمان بازیگر و کارگردان هالیوودی تا آخر همین ماه راهی قفسه‌های کتابفروشی می‌شود و کتابی طنزآمیز است.

گفته شده این رمان به ماجرا‌های امروز دنیا می‌پردازد و با نقد دونالد ترامپ و توجه به جنبش من هم همین طور، بخشی را نیز به تجربه شان پن به درگیر شدن در ماجرای ال چاپو، سلطان مواد مخدر اختصاص داده است.

این رمان با الهام از نحوه داستان‌سرایی هانتر اس. تامپسون نوشته شده و شخصیت اصلی آن باب هانی، یک آمریکایی مدرن، کارآفرین و قاتل قراردادی است که تانک‌های سپتیک را به خائنان می‌فروشد و نمایش‌های آتش افروزانه را برای دیکتاتور‌های خارجی اجرا می‌کند. هانی تصمیم می‌گیرد تا خود را وقف خدمت به سرویس اطلاعاتی کند و به عنوان یک قاتل حرفه‌ای برای آن‌ها مشغول کار می‌شود.

از ورای این شخصیت پن قادر شده تا طیف وسیعی از نکاتی را که برایش اهمیت داشته مطرح کند. در بخشی از کتاب هانی نامه‌ای به رییس جمهوری آمریکا آقای لندلرد می‌نویسد و او کسی است که توسط بسیاری از مردم شگفت‌انگیز آمریکا و البته روسی‌ها انتخاب شده است.

«باب هانی تنها کسی که کار کرد» از ۲۷ مارس (هفتم فروردین) در کتاب‌فروشی‌ها در دسترس عموم خواهد بود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید