تیم ملی اسکواش مردان ایران تاریخ ساز شد

تیم ملی اسکواش مردان ایران پس از ۳۰ سال از تاسیس و فعالیت این رشته در ایران با قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر آسیا تاریخ ساز شد.   با پیروزی ۲ بر یک از سد ژاپن گذشت و به جمع چهار تیم برتر آسیا راه یافت.

کد خبر : ۵۳۴۴۲
بازدید : ۷۷۷
تیم ملی اسکواش مردان ایران پس از ۳۰ سال از تاسیس و فعالیت این رشته در ایران با قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر آسیا تاریخ ساز شد. با پیروزی ۲ بر یک از سد ژاپن گذشت و به جمع چهار تیم برتر آسیا راه یافت.

با پیروزی ایران بر تیم قدرتمند ژاپن در سومین روز از رقابت‌های تیمی قهرمانی اسکواش آسیا، تیم ملی ایران توانست برای نخستین بار پس از سی سال از تاسیس فدراسیون اسکواش در ایران به جمع چهار تیم برتر قاره کهن صعود کند.

تیم اسکواش مردان ایران فردا (شنبه) در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار هنگ کنگ و کره جنوبی می‌رود، پیش از این اسکواش بازان ایران تیم‌های تایلند، مالزی و چین تایپه را از پیش رو برداشته اند.

نوید ملک ثابت (کاپیتان) - سجاد زارعیان، علیرضا شاملی و سمیع اله قاصد آبادی اعضای تیم ملی اسکواش مردان ایران هستند و سید محمد حسین سنایی به عنوان سرمربی و مسعود قره ضیاالدینی به عنوان مربی آنان را همراهی می‌کنند.

تیم ملی زنان نیز امروز (جمعه) در صورت برتری بر چین تا رده هشتم جدول مسابقات صعود می‌کند. مسابقات اسکواش قهرمانی تیمی مردان آسیا ۲۰۱۸ از یکم فروردین ماه در کره جنوبی آغاز شده است.

پیشتر ستاد عالی بازی‌های آسیایی جاکارتا تعهد کرده بود که شش تیم برتر مردان و هشت تیم برتر زنان آسیا می‌توانند در مسابقات ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی شرکت کنند.

ملی پوشان تیم اسکواش با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به مدت سه ماه در اردو‌های داخلی و خارجی حضور داشتند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید