قتل اهوارا پس از شکنجه مرد جوان

ناپدری جوان، کودک گیلانی را پس از تجاوز و شکنجه به قتل رساند.

کد خبر : ۵۳۴۴۸
بازدید : ۱۴۳۴
امسال کودکان زیادی در لیست قربانیان جنایت‌های سال ۹۶ قرار گرفتند. اهورا کودک گیلانی یکی از آخرین نفراتی بود که پرونده او رسانه‌ای شد. این کودک دو سال و هشت ماهه به دست ناپدری اش مورد شکنجه قرار گرفت و از سوی مرد جوان مورد آزار و اذیت واقع شد.

اهورا وقتی مادرش طلاق گرفت در حضانت او بود و مادرش با مرد جوانی زندگی جدیدی را آغاز کرد. مرد جوان هر روز اهورا را مورد ضرب و شتم قرار می‌داد. تا اینکه یک روز در نبود مادرش تجاوز کرده و با کوبیدن سر کودک به دیوار به زندگی او پایان داد.

مرد جوان در ابتدای بازداشت به جنایت اعتراف کرد و گفت:گ اهورا را دوست نداشتم او را مانع عشق ورزی همسرم می‌دانستم و فکر می‌کردم او را بیشتر دوست دارد. چند وقتی او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دادم.
روز حادثه مادر اهورا در خانه نبود. من ابتدا به اتاق خواب رفته و کودک را مورد آزار و اذیت قرار دادم. سپس برای اینکه کسی متوجه نشود، سر او را به دیوار کوبیدم که او به کما رفت و چند روز بعد جانش را از دست داد.

با اعترافات مرد سنگدل، بازسازی صحنه جنایتو تکمیل پرونده، قضات دادگاه او را به قصاص و به علت تفخیذ به عنف، به ۱۰۰ ضربه شلاق و دو سال تبعید محکوم کردند.
منبع: میزان
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید