۴ شیوه برای کاهش هزینه‌های والدین تازه وارد

۴ شیوه برای کاهش هزینه‌های والدین تازه وارد

جای تعجبی ندارد که اکثر لوازم کودکان گران هستند، اما اکثر والدین پس از گذشت سال‌ها در برابر چگونگی این افزایش هزینه‌ها همچنان آماده نیستند.

کد خبر : ۵۳۵۳۱
بازدید : ۴۸۶۳
۴ شیوه برای کاهش هزینه‌های والدین تازه وارد
فرادید | جای تعجبی ندارد که اکثر لوازم کودکان گران هستند، اما اکثر والدین پس از گذشت سال‌ها در برابر چگونگی این افزایش هزینه‌ها همچنان آماده نیستند. در سال‌های اولیه هر نوزاد تقریبا چهار برابر بیشتر از حد معمول از والدین انتظار می‌رود، و طبق گزارشات سال ۲۰۱۴ ایالات متحده آمریکا، خانواده‌های با در آمد متوسط، تقریبا یک چهارم یک میلیون دلار هزینه را، از تولد یک کودک تا ۱۸ سالگی اختصاص می‌دهند.

به گزارش فرادید به نقل از وری ول فمیلی، بیشترین هزینه‌های والدین به دوران مراقبت از کودکان اختصاص داده می‌شوند، به ویژه زمانی که کودکان در دوران اولیه زندگی خود به سر می‌برند. طبق نظر سنجی‌های اخیر سال ۲۰۱۷، میانگین مراقبت‌های سالانه از کودکان هزینه‌ای معادل ۱۰۴۶۸ دلار است، و ۲۸۹۰۵ دلار جهت پرستاری از یک کودک اختصاص داده می‌شود. البته با توجه به جایی که زندگی می‌کنید، هزینه‌ها می‌توانند متغیر باشند.

آیا این میزان هزینه ارزشش را دارد؟ مطالعات نشان داده اند که مراقبت‌های کیفی نه تنها برای سلامتی و ایمنی کودکان اهمیت دارند، بلکه می‌تواند به رشد و پیشرفت‌ها آن‌ها کمک کند. پدر و مادر‌های تازه باید با زمان بندی و برنامه ریزی درست هزینه ها‌ی غیر منتظره را نیز پیش بینی کرده باشند. پیش بینی و برنامه ریزی می‌تواند راهی درست برای کمک به خانواده و جلوگیری از بروز شوک، اختلال در اعتماد به نفس و تصمیمات جهت مراقبت از فرزندان باشد. در این مقاله چندین راهنمایی برای والدین جدید وجود دارد.

۱ - درباره دارایی هایتان صحبت کنید
اگر شما و شریک زندگیتان در حال برنامه ریزی برای داشتن فرزندی هستید، مهم است که قبل از آن در مورد دارایی‌ها و اموال خود با یکدیگر صحبت کنید.

صادق باشید و در مورد شرایط ایده آل مراقبت از یک کودک صحبت کنید و در مورد گزینه‌های مراقبتی تحقیقات به عمل آورید. در مورد شغل، ساعات کار، در آمد، وضعیت کنونی زندگیتان، هزینه‌ها و ارزش‌های مربوط به مراقبت از یک عضو جدید فکر کنید. داشتن چنین بحث‌هایی به تصمیم گیری صحیح شما کمک فراوانی می‌کند.

۲ - تحقیق درباره گزینه‌های مراقبت از کودکان
گزینه‌های بسیاری برای مراقبت از کودکان وجود دارند و دامنه هزینه‌ها می‌توانند بسیار گیج کننده و متغیر باشند. این گزینه‌های موثر عبارتند از: تعطیلات، پرستاران کودک، سهم پرستاران و نگهداری از کودکان. داشتن پرستار کودک می‌تواند هزینه‌های شما را تحت تاثیر قرار دهد، بنابر این درک جوانب مثبت و منفی هر یک از هزینه‌ها مرتبط با آن، کمک خواهد کرد که بهترین تصمیمات را برای خانواده بگیرید.

۳ - ارزیابی هزینه‌ها و مزایا
برخی از هزینه‌های مراقبتی در مقایسه با کودکان دیگر گران‌تر تمام می‌شوند، اما برخی موارد ممکن است مزایایی که برای شما اهمیت بیشتری دارند را شامل شوند. وجود یک پرستار کودک می‌تواند هزینه‌های زیادی برای خانواده به همراه داشته باشد، اما مراقبت از کودک، انجام کار‌های خانه و پخت غذا توسط او می‌تواند کمک بزرگی باشد. اگر فرزندتان را به مهد ببرید، ممکن است هزینه‌ها به میزان چشم گیری کاهش پیدا کنند، اما ممکن است مجبور باشید هر روز برای فرزندتان غذایی تهیه کنید. در مورد هزینه‌ها و مزایای ارائه شونده، فکر کنید و با همسر خود مشورت کنید تا بتوانید تصمیم درست را بگیرید.

۴ - یک توصیه از Verywell
برنامه ریزی برای مراقبت از کودکان می‌تواند پیچیده و لذت بخش باشد، اما هزینه‌ها در برخی زمان‌ها می‌توانند متغییر باشند. هزینه را مدیریت کنید و با مشاورین منابع انسانی و یا یک حسابدار برای برنامه ریزی مالی مشورت کنید.

منبع: very well family
ترجمه: وب‌سایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید