جیلی در اروپا خودرو کرایه می‌دهد

جیلی در اروپا خودرو کرایه می‌دهد

برنامه آبونمان و اشتراک لینک اند کو بازه زمانی 1 تا 36 ماه با پرداخت‌های ثابت را در بر خواهد گرفت.مشترکین این برنامه همچنین قادر خواهند بود خودروی خود را با دیگر مشترکین این شرکت و از طریق یک برنامه موبایلی و دکمه‌های خاص در کابین خودرو به اشتراک بگذارند. کلیدهای لینک اند کو خواهند توانست خودروهای به اشتراک گذاشته شده را باز کنند.

کد خبر : ۵۳۸۷۹
بازدید : ۱۷۴۵

از آنجایی که لینک اند کو زیرشاخه جدید شرکت جیلی آماده حضور در قاره اروپا می‌شود، مدیرعامل این کمپانی تازه تأسیس گفته بجای خودروسازان سنتی، شرکت‌های اشتراک سواری همانند اوبر رقیب این شرکت هستند.لینک اند کو که یک کمپانی تازه تأسیس تحت تملک جیلی است با خودروهای الکتریکی شده خود خریداران جوان را هدف قرار داده است.

جیلی در اروپا خودرو کرایه می‌دهد

مدیرعامل این شرکت در خلال مراسم رونمایی از کراس اوور جدید 02 گفته که هدفشان مردمی است که نمی‌خواهند یک خودرو را بخرند. بسیاری از مردم خودرو را دوست دارند اما نمی‌خواهند آن را بخرند. آلیان ویسر گفته: فروختن خودرو به افرادی که نمی‌خواهند آن را بخرند وظیفه‌ای چالش‌برانگیز است اما به نظر می‌رسد ویسر از توانایی لینک اند کو برای جذب چنین افرادی مطمئن است.

جیلی در اروپا خودرو کرایه می‌دهد

او می‌گوید: ما تحقیقات زیادی دراین‌باره انجام داده‌ایم. تمامی اطلاعات موردنیاز کاملاً جمع آوری شده است. ما رقیبان خودمان را به عنوان تویوتا، فولکس‌واگن و آئودی نمی‌بینیم. رقبای ما همانند اوبر هستند. ما برای جذب جوانانی که از اوبر به منظور تردد روزمره استفاده می‌کنند تلاش خواهیم کرد. این مدیر ارشد ادام ه می‌دهد: «البته اگر از مهندسان ما این سؤال را بپرسید آن‌ها خواهند گفت رقیبان ما از نظر تکنولوژی لکسس و آئودی هستند؛ اما از نقطه نظر برند، لینک اند کو ورای صنعت خودروست.»

جیلی در اروپا خودرو کرایه می‌دهد

برنامه آبونمان و اشتراک لینک اند کو بازه زمانی 1 تا 36 ماه با پرداخت‌های ثابت را در بر خواهد گرفت.مشترکین این برنامه همچنین قادر خواهند بود خودروی خود را با دیگر مشترکین این شرکت و از طریق یک برنامه موبایلی و دکمه‌های خاص در کابین خودرو به اشتراک بگذارند. کلیدهای لینک اند کو خواهند توانست خودروهای به اشتراک گذاشته شده را باز کنند. این امر باعث خواهد شد مشترکین هزینه مالکیت کمتری داشته باشند. فروش محصولات این کمپانی پیش از این در چین آغاز شده و اولین محصول لینک اند کو تا سال 2020 وارد اروپا خواهد شد و اندکی بعد نیز شاهد حضور این برند در آمریکا خواهیم بود. این خودروساز تازه‌کار در تلاش است تا سال 2023 سبد محصولات کاملی داشته باشد.

منبع : پدال

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید