چه خبر از وضعیت تولید تسلا؟

چه خبر از وضعیت تولید تسلا؟

خروجی تسلا در فصل آخر سال 2017 به شدت افزایش یافته و علاوه بر رشد 40 درصدی تولید، تسلا توانسته تیراژ مدل 3 را با رشدی 400 درصدی به مرز 10 هزار دستگاه نزدیک کند. تسلا اعلام کرده در طول هفته آینده تیراژ مدل3 را به هفته‌ای 2 هزار دستگاه رسانده و از دو خودروی دیگر مجموعا 2 هزار دستگاه تولید کنیم.

کد خبر : ۵۳۸۸۸
بازدید : ۲۲۲۲

فرادید | گزارش‌های مالی و آمارهای صنعتی از رشد 40 درصدی تولید خودرو در کارخانجات آمریکایی تسلا حکایت دارد. با اتمام سال 2017 و انتشار آمار فصل چهارم سال، مشخص شده خودروساز نوظهور آمریکایی توانسته حدود 35 هزار دستگاه خودرو بسازد و محصول استراتژیک مدل3 نیز در مقایسه با فصل قبل رشدی مناسب را تجربه کرده است.

چه خبر از وضعیت تولید تسلا ؟

به گزارش فرادید ، تسلا شرکت نوظهور آمریکایی که به ساخت خودروهای الکتریکی لوکس و بردبلند می‍‌‌پردازد، در فصل چهارم سال بیش از 24.7 هزار دستگاه از دو مدل مدل اس و مدل ایکس تولید کرده و تیراژ سه ماهه سری مدل3 را به حدود 9.7 هزار دستگاه رسانده است.

چه خبر از وضعیت تولید تسلا ؟

با نگاه به این آمار می‌توان نتیجه گرفت خروجی تسلا در فصل آخر سال 2017 به شدت افزایش یافته و علاوه بر رشد 40 درصدی تولید، تسلا توانسته تیراژ مدل 3 را با رشدی 400 درصدی به مرز 10 هزار دستگاه نزدیک کند. تسلا اعلام کرده در طول هفته آینده تیراژ مدل3 را به هفته‌ای 2 هزار دستگاه رسانده و از دو خودروی دیگر مجموعا 2 هزار دستگاه تولید کنیم.

چه خبر از وضعیت تولید تسلا ؟

اگر این موضوع تحقق یابد، تسلا در سال 2018 رکورد رشد تولید را در تاریخ صنعت خودروسازی آمریکا خواهد شکست و بالاتر از فورد مدل تی قرار می‌گیرد. به این ترتیب مشخص شده توان تولید تسلا برای مونتاژ گسترده محصول ارزان‌تر مدل3 به شدت گسترش یافته و احتمال تولید امسال این مجموعه آمریکایی به بالای 350هزار دستگاه خواهد رسید. البته برنامه تسلا برای نرخ تولید سال 2018 بیش از این مقدار است و شرکت در نظر دارد تیراژ محصول مدل3 را به بالای 5 هزار دستگاه در هفته برساند با این حال شانس عملی شدن این پروژه بلندپروازانه هنوز مشخص نیست.

چه خبر از وضعیت تولید تسلا ؟

بزرگترین مشکلی که تسلا بر سر راه افزایش تولید و پاسخ‌گویی به نیاز متقاضیانش دارد کوچک بودن زنجیره تامین این شرکت است که مشکلات بسیاری را برای این شرکت در سال 2017 پدید آورد. جالب است که علیرغم همه مشکلات تولیدی تسلا در سال 2017، نتایج اخرین نظرسنجی‌های ملی از رضایتمندی بالای 93 درصد خریداران محصول مدل3 از ساخته ارزان‌قیمت تسلا حکایت دارد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید