5 استقلالی و 3 پرسپولیسی در آستانه از محرومیت از دربی

5 بازیکن استقلال و 3 بازیکن پرسپولیس در آستانه از دست دادن دربی 81 قرار دارند.

کد خبر : ۵۳۹۰
بازدید : ۲۰۴۷
5 بازیکن استقلال و 3 بازیکن پرسپولیس در آستانه از دست دادن دربی 81 قرار دارند.

به گزارش ایلنا، سرخابی‌های پایتخت در حالی در هفته‌دهم لیگ‌برتر به مصاف حریفان خود می‌روند که چند بازیکن تیم‌شان در خطر از دست دادن دربی 81 قرار دارند.

تیم استقلال‌تهران که باید فردا مقابل سپاهان مدعی قرار گیرد، 5 بازیکن 2 اخطاره دارد که در صورت دریافت کارت زرد شهرآورد بزرگ پایتخت را از دست خواهند داد.

سید مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، میثم مجیدی، امین حاج‌محمدی و آرش برهانی بازیکنانی هستند که باید عصا به دست مقابل طلایی‌پوشان سپاهان بازی کنند تا بتوانند بازی هفته آینده تیم‌شان حضور داشته باشند.

البته با توجه به عدم حضور برهانی در دیدار مقابل سپاهان، 4 بازیکن دیگر که از عنصرهای دفاعی آبی‌های پایتخت هستند احتمال دارد بازی با پرسپولیس را از دست بدهند.

از سوی دیگر پرسپولیس شرایط کاملا متفاوتی با رقیب دیرینه‌اش دارد. قرمزهای پایتخت می‌بایست با 3 بازیکن 2 اخطاره پذیرای ملوان باشند. مهدی طارمی، کمال کامیابی‌نیا و علی علیپور 3 بازیکنی هستند که در صورت دریافت کارت زرد نمی‌توانند این تیم را مقابل استقلال همراهی کنند.

نقطه امیدوار کننده برای پرسپولیسی‌ها این است که هیچ‌یک از بازیکنان 2 اخطاره این تیم در خط دفاعی بازی نمی‌کنند و احتمال کارت گرفتن آنها در دیدار مقابل ملوان بسیار ضعیف است. مایکل اومانا مدافع کاستاریکایی پرسپولیس به علت مصدومیت دیدار حساس با استقلال تهران را از دست داده است.

شهرآورد بزرگ پایتخت بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال ساعت 15:30 جمعه 8 آبان در استادیوم آزادی برگزار می‌شود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید