تعیین زمان پایان عملیات جست و جو در دنا

عملیات جست و جو برای یافتن پیکر‌های جانباختگان سانحه هواپیمای تهران - یاسوج اواخر اردیبهشت به پایان می‌رسد.

کد خبر : ۵۳۹۴۰
بازدید : ۱۳۸۹
عملیات جست و جو برای یافتن پیکر‌های جانباختگان سانحه هواپیمای تهران - یاسوج اواخر اردیبهشت به پایان می‌رسد.
درخشان، مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: پیش‌بینی می‌شود در اواخر اردیبهشت ماه و با آب شدن برف‌ها در ارتفاعات دنا، کار جست‌و‌جوی پیکر‌های جانباختگان سقوط هواپیما به اتمام برسد.
هواپیمای آسمان در روز ۲۹ بهمن ماه سال گذشته در ارتفاعات دنا سقوط کرد و از آن زمان، جست‌و‌جو‌ها برای یافتن پیکر‌های جانباختگان این حادثه ادامه دارد.
در این مدت بخشی از پیکر‌های شناسایی شده برای انجام مراحل قانونی به پایین ارتفاعات انتقال یافته و اقدامات برای شناسایی سایر پیکر‌ها همچنان پیگیری می‌شود. مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر افزود: هنوز مقدار قابل توجهی برف در ارتفاعات دنا وجود دارد و در این شرایط، عملیات جست‌و‌جو با دشواری همراه است. امیدواریم با آب شدن برف‌های منطقه تا اواخر اردیبهشت، عملیات با سهولت بیشتری انجام شود.
در حال حاضر ۲۰ نیروی امدادی شامل ۱۲ نفر از نیرو‌های هلال احمر و ۸ نیروی محلی در ارتفاعات دنا حضور داشته و جست‌و‌جو برای یافتن پیکر‌ها را در دستور کار دارند. همچنین در دهلیزی که پیش‌بینی می‌شود بخشی از پیکر‌های جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای آسمان در آنجا باشد، بیش از ۵ متر برف وجود دارد و برای دسترسی به پیکر‌های احتمالی باید منتظر آب شدن برف باشیم.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید