هوندا اس2000 برمی‌گردد؟

هوندا اس2000 برمی‌گردد؟

اخیرا وب‌سایت آمریکایی موتور1 گزارش داده هوندا قصد ندارد به زودی طلسم تولید محصول جذاب خود را بشکند و در صورت بازگشت اس2000، احتمال این خودرو را در قالب یک کراس‌اوور با ظاهر و باطنی تازه و مدرن راهی بازارهای جهانی کند.

کد خبر : ۵۴۰۱۲
بازدید : ۲۹۹۰

فرادید | زمان زیادی از خروج کوپه-رودستر سبک وزن و جذاب ژاپنی از بازار می‌گذرد و هر روز بر شایعات تولید یا عدم تولید مجدد هوندا اس2000 افزوده می‌شود. مدیر آمریکای شمالی هوندا چندی پیش از احتمال اندک تولید یک نمونه کوچک رودستر توسط هوندا خبر داده بود با اینحال اخیرا وب‌سایت آمریکایی موتور1 گزارش داده هوندا قصد ندارد به زودی طلسم تولید محصول جذاب خود را بشکند و در صورت بازگشت اس2000، احتمال این خودرو را در قالب یک کراس‌اوور با ظاهر و باطنی تازه و مدرن راهی بازارهای جهانی کند.

هوندا اس2000 برمی‌گردد؟

به گزارش فرادید ، در عین حال برخی از طراحان آماتور با خلق یک اتومبیل جذاب که ظاهری نزدیک به مدل پیشرفته NSX دارد تلاش می کنند این ایده را به هوندا بقبولانند که تولید اس2000 می تواند درهای موفقیت را به روی شرکت باز کند. این طرح که با رنگ زرد و از نمای سه رخ خودرو طراحی شده آشکارا اس2000 را به محصولی بسیار پیشرو و کوچک تبدیل می کند که توان رقابت با مزدا میاتا، فیات 124 و خودروهایی از این دست را دارد.

هوندا اس2000 برمی‌گردد؟

چراغ‌های سی شکل و باریک، موتور 2.2 لیتری 4سیلندر و تنفس طبیعی با توان دوران بالا، یک جعبه دنده دستی در کنار رینگ و لاستیک 18 اینچی از جمله ویژگی‌های مهم اس2000 هستند. گویا قدرتموتور در محدوده 300اسب بخار تعریف شده و خودروی تخیلی هوندا شانس دریافت مجموعه قوای هیبریدی را دارد. البته هوندا چندان توجهی به این طرح دیجیتالی جذاب نکرده و تمرکز خود را روی تولید مدل الکتریکی و جذاب اوربان که هاچ بکی کوچک و سبز است گذاشته تا به زودی آن را راهی بازارهای جهانی کند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید