پیچیده مثل تمدید با شفر

حرف‌های افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از پیروزی این تیم مقابل سیاه‌جامگان معادله تمدید با شفر را پیچیده‌تر کرد.

کد خبر : ۵۴۱۱۵
بازدید : ۸۹۵
حرف‌های افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از پیروزی این تیم مقابل سیاه‌جامگان معادله تمدید با شفر را پیچیده‌تر کرد.
درحالی که گمانه‌زنی‌ها درخصوص شرایط مالی و درخواست سرمربی موفق استقلال بود او از موضوعی در مذاکرت طرفین خبر داد که امکان بازگویی آن در رسانه هم نیست و البته ربطی هم به پول ندارد. خواسته‌ای که به‌نظر می‌رسد از نظر افتخاری عجیب بوده است.

او گفته بود: «شفر هنوز به ما درخواست مالی نداده است. ما با ایشان مشکل مالی نداریم و قبل از این هم با ایشان توافق کرده بودیم برای سال جدید ۶۰۰ هزار دلار به او پرداخت خواهیم کرد و او هم پذیرفته است. الان هم بحث ما بحث مالی نیست چیز‌های دیگری خواسته که ما اکنون نمی‌توانیم درباره آن صحبت کنیم، چون دیگران ممکن است سوءاستفاده کنند.» آیا موضوع به عدم رضایت از دستیاران او مربوط است؟ افتخاری این را هم رد می‌کند.
اما از حرف‌هایش این‌گونه برمی‌آید که مشکوک به بازارگرمی از طرف مقابل است: «این‌گونه نیست و ما هم از کمک‌های او راضی هستیم. او هم نسبت به مربیان قدیمی اظهارنظری نکرده است و تنها یک بار عنوان کرد تیم به‌خوبی بدنسازی نکرده است. نمی‌دانم شاید او می‌خواهد نشان دهد قیمت کادرفنی سابق از دستیاران وی بیشتر بوده است و از این طریق می‌خواهد نرخ دستیاران خود را بالاتر ببرد.» نحوه و چگونگی تمدید قرارداد با شفر به چالشی بزرگ در استقلال تبدیل شده است.

او در بین بازیکنان و البته هواداران تیم پایگاه مستحکمی پیدا کرده است و به همین دلیل هم پژمان منتظری به‌عنوان یکی از بزرگ‌تر‌های تیم با صراحت درخواست تمدید با این مربی را می‌دهد: «من عادت به صحبت ندارم، ولی الان فقط می‌خواهم در این مورد صحبت کنم.
باشگاه استقلال راهش را بعد از چند سال بد پیدا کرده و آقای افتخاری هم راهش را پیدا کرده است، ولی آقای افتخاری واقعا تنها است و من می‌بینم. باید به او کمک کرد. بازیکنان و مربیان تیم یکسری مشکلات دارند که آقای افتخاری به تنهایی نمی‌تواند آن‌ها را رفع کند. این وسط باید هر کسی می‌تواند، باری از دوش باشگاه بردارد.
آقای شفر نتایج خوبی گرفته و هواداران هم این را می‌دانند؛ حتی بیشتر از چیزی که فکر می‌شد، نتایجش خوب بوده است و باید با این مربی مطمئنا تمدید شود.

حالا این مربی یکسری خواسته‌هایی دارد، ولی آقای افتخاری تنها است و باید به او کمک شود. اطرافیان باشگاه فقط نباید عکس سلفی بگیرند، اما باید بیایند و کمک کنند.»، اما این حرف‌ها و این نوع ورود به موضوع تمدید با سرمربی هم به مذاق برخی خوش نیامده مثلا حسن روشن پیشکسوت سرشناس باشگاه می‌گوید: «شنیده‌ام منتظری شب گذشته از سرمربی تیم حمایت کرده و گفته قرارداد وی باید تمدید شود.
وقتی مدیریت قائم به شخص باشد و هیات‌مدیره رئیسی قاطع نداشته باشد، بازیکن به خودش اجازه می‌دهد برای باشگاه تعیین تکلیف کند. شما کدام فوتبالیست را در دنیا می‌شناسید که بیاید و بگوید قرارداد مربی باید تمدید شود؟ به جز در ایران! آیا منتظری از مشکلات باشگاه خبر دارد که خواستار تمدید قرارداد شفر شده؟ من هم می‌گویم الان باید قرارداد شفر تمدید شود، اما این موضوع در حیطه وظایف بازیکنان نیست.»
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید