کمدین آمریکایی درگذشت/ قهرمان محبوب کودکان دهه ۶۰ رفت

چاک مک کان کمدین و صداپیشه آمریکایی در ۸۳ سالگی درگذشت.

کد خبر : ۵۴۲۱۵
بازدید : ۷۸۰
ستاره فیلم‌های آمریکایی که روی خیلی از فیلم‌های آمریکایی صدایش شنیده شده و بازی‌هایش یادآور شخصیت‌سازی اولیور هاردی بود از مجریان مشهور تلویزیونی آمریکا نیز به شمار می‌آمد.
وی که در دهه ۱۹۶۰ از نیویورک وارد فیلم‌ها و شبکه‌های تلویزیونی شد از قهرمانان محبوب کودکان آمریکایی بود. مک‌کان دیروز به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستانی در لس‌آنجلس فوت شد.

این بازیگر که بیشتر در نقش‌های مکمل ظاهر می‌شد به عنوان مجری برنامه‌های کودکان، عروسک گردان، کمدین برنامه‌های شبانه، بازیگر سینما، صداپیشه و شخصیتی چند محوری شناخته شده بود.

وی در فیلم‌هایی، چون «قلب یک شکارچی تنهاست» در سال ۱۹۶۸ نقش مکمل تعیین کننده‌ای داشت و درباره خودش گفته بود: همه کار کردم. هرگز دری را نبستم و اگر به مسیر کاری من نگاه کنید می‌بینید هر کاری را که عاشقش بود انجام داده‌ام حتی از انجام بازی برای فیلم‌های تبلیغاتی نیز لذت برده‌ام.

یکی از مشهورترین نقش‌های این کمدین بازی در سریال تلویزیونی «نگهبان درست» در دهه ۱۹۷۰ و ۸۰ بوده است. این بازیگر سال ۱۹۳۴ در نیویورک و در خانواده‌ای هنرمند متولد شده و پدربزرگش بازیگر «شوی غرب وحشی» و پدرش از رهبران یک گروه موسیقی مشهور بود که در تئاتر روکسی نیویورک به اجرای موسیقی می‌پرداخت.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید