هدیه ارزشمند مهدی رحمتی به استقلال

فرشید اسماعیل؛ او ستاره جوانی است که استقلالی ها در اصفهان و یک هفته قبل از بازی مهم دربی قدرش را دانستند.

کد خبر : ۵۴۲۹
بازدید : ۱۶۸۰
فرشید اسماعیلی؛ او ستاره جوانی است که استقلالی ها در اصفهان و یک هفته قبل از بازی مهم دربی قدرش را دانستند.

به گزارش خبرآنلاین، فرشید اسماعیلی ستاره جدید استقلال در بازی با سپاهان بود. پسر 21 ساله ای که بازیساز تیم ملی امید ایران است، از بندر کنگ می آید و یکی از سربازان تیم فجرسپاسی شیراز است که در ابتدای فصل به استقلال پیوست. او یکی از ارزان ترین خریدهای ابتدای فصل بود که از همان ابتدا مهدی رحمتی، کاپیتان امسال آبی ها از بازی خوبش سخن می گفت و به بازی اش اعتماد داشت.

رحمتی که در ابتدای فصل متهم بود به حمایت از این بازیکن برای آمدن به استقلال، در همان نخستین بازی فرشید ، می تواند با افتخار بگوید از همان ابتدای فصل، بخوبی استعداد این بازیکن را دیده و تشخیص داده که در میان خریدهای میلیاردی و حاشیه ساز آبی ها در آن پست، بی دلیل نبوده که مدام از این پسر جوان شهرستانی حمایت می کرده و در مقام کاپیتان تیم، حالا نشان داده، می تواند در آینده یک مربی و بازیکن شناس خوب هم باشد.

رحمتی که خودش فوتبالش را از فجر سپاسی شیراز در لیگ برتر آغاز کرده، شاید به همین دلیل بود که از بازی این پسر جوان، خوشش می آمده و مثل دیگر جوان تر های تیم از او حمایت می کرده است. فرشید اسماعیلی در دقیقه 6 بازی با گلی از فاصله بالای 30 متر، توانست خودش را در دل هواداران استقلال جا کند و حالا دیگر دغدغه های آبی ها برای قهر های گاه و بی گاه کرار جاسم هم کمتر از قبل می شود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید