کامارو 2019، گرگی در لباس میش

کامارو 2019، گرگی در لباس میش

کامارو 2019 در دو گونه روباز و کوپه عرضه می‌شود ضمن اینکه به موتوری 8سیلندر، جعبه دنده 10 سرعته خودکار جدید، رینگ و لاستیک اسپورت 20 اینچی و سیستم مکان‌یاب جدید ماهواره‌ای مجهز شده است.

کد خبر : ۵۴۳۱۱
بازدید : ۳۱۱۳

فرادید | شورولت آمریکا اخیرا دست به تحولی جدید در طراحی داخلی و خارجی محصولاتش زده و در آخرین حرکت، مدل 2019 اتومبیل موفق و پرفروش خود یعنی کامارو کوپه را با فرم و امکاناتی تازه روانه بازارهای جهانی کرده است. این خودروی کوپه در بخش چراغ‌های جلو و عقب با تحول کلی مواجه شده و جلوپنجره کامارو نیز تحت تاثیر زبان طراحی جدید این شرکت به کل تغییر کرده است.

کامارو 2019، گرگی در لباس میش
به گزارش فرادید ، کامارو 2019 در دو گونه روباز و کوپه عرضه می‌شود ضمن اینکه به موتوری 6سیلندر، جعبه دنده 10 سرعته خودکار جدید، رینگ و لاستیک اسپورت 20 اینچی و سیستم مکان‌یاب جدید ماهواره‌ای مجهز شده است. در عین حال یک موتور جدید 4 سیلندر توربو برای کامارو ارائه شده که با حجم 2000 سی‌سی قدرتی معادل 275 اسب را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند. با چنین موتوری تقسیم وزن این خودرو به نسبت برابر در دو محور تقسیم خواهد شد. اما در فضای داخلی شاهد اضافه شدن برخی ادوات و نیز جزئیات جدید هستیم. ضمنا تزئینات داخلی با اضافه شدن دو رنگ قرمز و سفید به تودوزی، سطح چرم و برخی نقاط دیگر اتاق حال و هوایی جوان‌پسند و بدیع یافته است.

مثل همیشه یک مانیتور لمسی 7 اینچی در بالای کنسول مرکزی قرار داشته و فرمانی با حالت سه بازو، یک پشت آمپر آنالوگ و اهرم تعویض دنده کوتاه جزو اجزای اصلی اتاق هستند. در عین حال یک صفحه دیجیتالی واضح و بزرگ بین دو نشانگر سرعت و دور موتور جاسازی شده تا دقیق‌ترین اطلاعات از وضعیت فنی و مکانی خودرو را به اطلاع راننده برساند. اینجا در یک آلبوم کامل می‌توانید با جزئیات تازه این محصول آمریکایی آشنا شوید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید