بازداشت قاتل تازه ‌عروس ‌در كمپ ترک اعتياد

قاتل شيشه‌اي كه پس از قتل خواهر تازه‌عروسش با 20 ضربه چاقو براي ترك راهي كمپ ترك اعتياد شده بود، بازداشت شد.

کد خبر : ۵۴۴۸
بازدید : ۱۹۹۳
قاتل شيشه‌اي كه پس از قتل خواهر تازه‌عروسش با 20 ضربه چاقو براي ترك راهي كمپ ترك اعتياد شده بود، بازداشت شد.

به گزارش جوان، ساعت 22 شامگاه 27 مهرماه مأموران كلانتري 153 شهرك وليعصر با تماس كاركنان بيمارستان يافت‌آباد از قتل زن جواني با‌خبر و راهي محل شدند. مأموران در بيمارستان با جسد خونين زن جواني روبه‌رو شدند كه با اصابت بيش از 20 ضربه چاقو به قتل رسيده بود. لحظاتي بعد قاضي منافي آذر، بازپرس ويژه قتل از دادسراي جنايي پايتخت به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل، تحقيقات خود را آغاز كرد.

بررسي‌ها نشان داد مقتول تازه‌عروسي است كه چند روز قبل براي ديدن مادر و پدرش از شهرستان ساوه به تهران آمده بود تا اينكه دقايقي قبل برادر معتادش كه شهباز نام دارد او را با ضربات چاقو به قتل مي‌رساند. تحقيقات بعدي هم نشان داد شهباز يك ماه قبل از سوي خانواده‌اش در كمپ ترك اعتيادي در حوالي چيتگر بستري مي‌شود اما وي چند روز قبل از كمپ فرار و دوباره شروع به مصرف مواد مي‌كند.

مادر مقتول گفت: من و دخترم در حال خوردن شام بوديم كه شهباز وارد حياط خانه شد. او خواهرش را براي گرفتن كفش‌هايش صدا زد. پس از اين مقتول از اتاق بيرون رفت كه ناگهان صداي دلخراش او را شنيدم. به سرعت به داخل راه‌پله‌ها آمدم كه مشاهده كردم شهباز با چاقوي خونيني در حال ضربه زدن به خواهرش است. او وقتي فرياد مرا شنيد به سرعت از محل گريخت.

پس از اين مأموران تحقيقات گسترده‌اي را براي شناسايي متهم فراري آغاز كردند تا اينكه دو روز قبل وي را در حوالي كهريزك شناسايي و دستگير كردند. متهم صبح ديروز مقابل قاضي منافي آذر به قتل خواهرش اعتراف كرد.

وي براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت.

گفت‌وگو با متهم

چند سال داري؟
26 سال دارم.

سابقه‌داري؟
نه، فقط چند بار آن هم به خاطر مصرف مواد مخدر به كلانتري رفته بودم اما تا كنون به زندان نرفته‌ام.

چند سال است معتادي؟
از هفت سال قبل به مواد مخدر شيشه اعتياد دارم.

روزي چقدر براي اعتيادت هزينه مي‌كني؟
روزي 50 هزار تومان شيشه مي‌كشم.

خانواده‌ات به تو پول مي‌دهند؟
نه، من نجار هستم. در كارگاه‌هاي مبل‌سازي كار مي‌كنم و روزي حدود 70 هزار تومان درآمد داشتم كه 50 هزار تومان را خرج اعتيادم مي‌كردم.

چرا گريه مي‌كني؟
به خاطر قتل خواهرم.

با خواهرت مشكل داشتي؟
نه، من او را دوست داشتم اما توهم شيشه باعث شد تنها خواهرم را به قتل برسانم.

درباره روز حادثه توضيح بده؟
يك ماه قبل خانواده‌ام كه از دست كارهاي من خسته شده بودند، مرا براي ترك به كمپ ترك اعتيادي در حوالي چيتگر بردند. از روزي كه وارد كمپ شدم به اين فكر بودم كه چگونه از آنجا فرار كنم تا اينكه سه روز قبل از حادثه از غفلت نگهبان‌ها استفاده كردم و موفق به فرار شدم. پس از آن به خانه‌مان آمدم و دوباره به محل كارم رفتم. روز حادثه 100 هزار تومان كار كردم و با پول آن سه قرص روان‌گردان به مبلغ 60 هزار تومان خريدم و 40 هزار تومان ديگر را هم شيشه خريدم. لحظه حادثه علاوه بر مصرف شيشه قرص روان‌گردان هم خورده بودم و حالت طبيعي نداشتم كه خواهرم را ديدم. احساس كردم در فضا روي ابرها هستم و نمي‌دانم چگونه اين اتفاق افتاد.

يعني نفهميدي چكار مي‌كني؟
فقط ضربه اول را كه به گردنش زدم، متوجه شدم و بعد ديگر نفهميدم چه شد.

پس چرا فرار كردي؟
وقتي خون را ديدم، ترسيدم و فرار كردم.

بعد از قتل كجا رفتي؟
از خانه كه فرار كردم چند روزي در خيابان‌ها و پارك‌ها سرگردان بودم تا اينكه اول آبان تصميم گرفتم به كمپ بروم و آنجا دستگير شدم.

چي شد كه به كمپ رفتي؟
من جايي را نداشتم به همين خاطر تصميم گرفتم به كمپي در حوالي شهر قدس بروم و ترك كنم. وقتي به كمپ رفتم، مدير كمپ به من مشكوك شد و مدارك خواست كه گفتم ندارم. پس از اين، او مأموران پليس را خبر کرد ‌ و مأموران مرا بازداشت كردند و به كلانتري بردند. من فكر نمي‌كردم خواهرم به قتل رسيده باشد به همين خاطر تلفن برادرم را به مأموران دادم تا مرا آزاد كنند، اما وقتي مأموران با برادرم تماس گرفتند، فهميدم در توهم شيشه خواهرم را به قتل رسانده‌ام.

بعد چه شد؟
ساعتي بعد برادرم و شوهر خواهرم به كلانتري آمدند. آنها خيلي عصباني بودند و به طرف من حمله كردند كه مرا كتك بزنند اما مأموران مانع شدند.

حرف آخر؟
فقط مي‌دانم با مصرف شيشه خانواده‌ام را عزادار كردم.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید