ام2، یک کوپه سریع با 405 اسب!

ام2، یک کوپه سریع با 405 اسب!

کارشناسان می‌گویند کار بزرگ ب.ام.و این بوده که همان موتور سری ام4 را با ارتقا روی مدل ام2 نصب کرده و از یک سدان کامپکت کوپه خودرویی افسانه‌ای ساخته است.

کد خبر : ۵۴۵۳۶
بازدید : ۲۵۴۱

فرادید | سازنده خودروهای مشهور اسپورت لوکس در اقدامی تازه قصد دارد یک نسخه خاص و 400 اسب بخاری از مدل کوچک و جذاب ام2 را به مناسبت 25‌امین سالگرد حضور این برند در کشور چین در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی کند. یک موتور 6سیلندر 3 لیتری 2توربو که توان تولید 404 اسب بخار و 550 نیوتن‌متر گشتاور را دارد روی ام‌2 نصب شده تا خریداران این نمونه محدود و خاص برای رسیدن به سرعت و شتاب بالا هیچ محدودیتی نداشته باشند.

ب.ام.و چینی‌ها را غافلگیر می‌کند

به گزارش فرادید ، البته ب.ام.و به همین اندازه که موتور را تقویت کرده به توانمندی ایمنی و قدرت ترمزگیری خودرو نیز توجه کرده است به طوری که برای محور جلو و عقب از دیسک های 16 و 15 اینچی بزرگ استفاده کرده و سیستم تعلیق و فرمان را نیز ارتقا داده است که همه اینها مجموعا وزن این خودرو را 55 کیلوگرم افزایش داده است. کارشناسان می‌گویند کار بزرگ ب.ام.و این بوده که همان موتور سری ام4 را با ارتقا روی مدل ام2 نصب کرده و از یک سدان کامپکت کوپه خودرویی افسانه‌ای ساخته است.

ب.ام.و چینی‌ها را غافلگیر می‌کند

بیشترین بهای مدل ام2 حدود 67 هزار دلار بوده که مالیات و ... را نیز شامل می‌شود با این حال قیمت سری تازه ام2 از حدود 53 هزار دلار شروع می‌گردد و با توجه به افزایش امکانات شاهد رشد قیمت خودرو هستیم. قرار است این خودرو رسما در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن در انتهای آوریل 2018 به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید