سامره: خدا کمک کند داربی را 3 – 2 ببریم!

مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلال داربی 81 پایتخت را جذاب و تماشایی پیش‌بینی کرد و گفت: خدا کمک کند پرسپولیس را 3 بر 2 شکست دهیم.

کد خبر : ۵۴۶۴
بازدید : ۱۴۳۲
مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلال داربی 81 پایتخت را جذاب و تماشایی پیش‌بینی کرد و گفت: خدا کمک کند پرسپولیس را 3 بر 2 شکست دهیم.

به گزارش ایسنا، علی سامره در حاشیه تمرین امروز استقلال و در آستانه شهرآورد 81 پایتخت اظهار کرد: برد و باخت استقلال و پرسپولیس در بازی قبل از داربی تاثیری در شهرآورد ندارد چون این بازی شرایط خاص خود را دارد و بازیکنان با انگیزه ویژه‌ای در آن حضور پیدا می‌کنند.

او ادامه داد: امسال بیشتر تیم‌های لیگ بازیکنان جوان به خدمت گرفته‌اند که از این بین برخی جوان‌ها که نسبت به همسن‌های خود تجربه بیشتری داشتند، جذب استقلال و پرسپولیس شدند و این باعث شده که دو تیم با انرژی زیادی کار کنند.

مهاجم اسبق استقلال همچنین گفت: درست است که پرسپولیس اوایل فصل خوب نتیجه نمی‌گرفت اما این تیم از همان ابتدا خوب بازی می‌کرد. روند حرکتی دو تیم این نوید را می‌دهد که شهرآورد 81 رو به جلو و پرگل باشد. امیدوارم این بازی برنده داشته باشد و برنده‌اش استقلال باشد.

سامره در ادامه پیش‌بینی خود از نتیجه شهرآورد 81 را این گونه بیان کرد: ان‌شاءالله خدا کمک کند و ما بتوانیم 3 بر 2 برنده شویم. اگر این بازی پرگل نشود فایده ندارد. تا به حال این همه مساوی و باخت در این بازی بوده ولی این بار جسارت جوان‌ها باعث می شود که موقعیت‌های گل زیادی خلق شود.

او همچنین تاثیر باخت‌های استقلال در دو داربی رفت و برگشت فصل گذشته را در نتیجه بازی این فصل دو تیم "صفر" دانست و گفت: هر داربی شرایط خاص خودش را دارد. هر کدام از این بازی‌ها یک فینال است. در چنین بازی‌هایی بین هواداران و بازیکنان اتحاد خاصی شکل می گیرد و همه مشکلات به فراموشی سپرده می‌شود.

سرمربی تیم امید استقلال درباره وضعیت تیم‌های پایه این باشگاه هم گفت: فعلا جزو سه تیم اول جدول هستیم و امیدوارم از هفته آینده که نیم فصل دوم آغاز می‌شود نتایج بهتری بگیریم. افشارزاده و اعضای هیات مدیره قول‌های مساعدی داده‌اند که بیشتر به تیم‌های پایه توجه کنند. هرچه به این تیم‌ها بیشتر توجه شود، سودش را استقلال می‌برد. بازیکنان ما می‌توانند تا 10 سال استقلال را تامین کنند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید