اعلام شهادت 7 ایرانی دیگر در سوریه

سردار «جبار عراقی» از مدافعان حرم خوزستانی حاضر در سوریه نیز در درگیری با تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

کد خبر : ۵۴۸۰
بازدید : ۱۵۸۸
سردار «جبار عراقی» از مدافعان حرم خوزستانی حاضر در سوریه نیز در درگیری با تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

به گزارش فارس، «محمد رضا عسگری فرد» از مدافعان حرم و از اهالی خرمشهر در مبارزه با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. هم‌چنین «حمیدرضا دایی‌تقی» از اهالی اصفهان و «پویا ایزدی» از بسیجیان شهرستان لنجان نیز روز دوشنبه در مبارزه با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیدند.

شهید پاسدار حمید‌رضا دایی‌تقی از مدافعین حرم حضرت زینب(س) و فرمانده پایگاه المهدی حوزه هفت ناحیه مقاومت بسیج امام‌رضا(ع) اصفهان بود. همچنین به گزارش «ابنا»، «سید هادی نومی» بسیجی داوطلب مدافع حرم ظهر روز عاشورای امسال در حومه شهر بیجی عراق به شهادت رسید.

شهید «نومی» از اهالی شهرستان تبریز بود که چند ماه پیش، به‌دلیل دفاع از عتبات مقدسه عراق وارد سامرا شده و در ادامه عملیات نظامی مدافعان حرم، برای بیرون راندن تروریست‌های داعش از استان صلاح‌الدین در منطقه «الحراریات» شهر بیجی به شهادت رسید.

همچنین به گزارش «خبرآنلاین» «ابوذر امجدیان» هم‌زمان با عاشورای حسینی (ع)، در نبرد با تکفیری‌ها در کشور سوریه، به شهادت رسید.

شهید «امجدیان»، متولد سال ١٣٦٥ در روستای سهنله شهرستان سنقروکلیایی در استان کرمانشاه بود. «تسنیم» نیز گزارش داد که «محمد ظهیری» از مدافعان حرم در شب عاشورای حسینی به دست تکفیریان داعش به شهادت رسید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید