ام5 سریع‌ترین سدان‌ جهان

ام5 سریع‌ترین سدان‌ جهان

پشت آمپرهای ب‌ام‌و M5 و مرسدس-ای‌ام‌جی E63 S علاقه بیشتری به رسیدن به سرعت سه‌رقمی یاد شده داشته و سومین رتبه نیز به پورشه پانامراهیبرید می‌رسد. این یعنی ب.ام.و خودروی برتر این رقابت است و کادیلاک بدترین وضعیت را دارد.

کد خبر : ۵۴۹۱۶
بازدید : ۲۴۴۷

فرادید | مقایسه 4سدان اسپورت لوکس جهان از برندهای ب.ام.و، کادیلاک، پورشه و مرسدس بنز نشان می‌دهد همچنان محصول ام5 شرکت آلمانی ب.ام.و بهترین سدان اسپورت لوکس جهان است و رقبا نمی‌توانند همپای این محصول حرکت کنند.

ام5 سریع‌ترین سدان‌ جهان
به گزارش فرادید ، دار و دسته سوپر سدان های لوکس با عرضه نسل جدید ب‌ام‌و M5 کامل شده است. بدین ترتیب زمینه برای مقایسه‌های شتابی و جذابیت بین خودروهای توانای این کلاس فراهم شده است. روبروی ام5 را سه محصول قلدر، سریع و گران قیمت گرفته اند که هم نیروی بسیار زیادی توسط موتورهای‌شان تولید شده و هم در بخش فنی از سطح مهندسی بالایی برخوردارند. پورشه پانامرا در نمونه توربو هیبرید محصولی به غایت پیشرو و البته سبز است که در زمانی سریع به سرعت باد رسیده و ابدا هم قصد کوتاه آمدن ندارد.

ام5 سریع‌ترین سدان‌ جهان

کادیلاک همچنان به خشن‌ترین شیوه ممکن سدان اسپورت می سازد و خبر می‌دهد رقبای آلمانی باید کاملا مواظب این محصول امریکایی باشند. بنز هم گرچه چیز خاصی در ظاهر امر از خود بروز نمی‌دهد ولی در پیست با فشردن پدال گاز به یک هیولای واقعی تبدیل شده و بیش از 630 اسب بخار را تحویل راننده می‌دهد. قیمت هریک از این محصولات بین 75 تا 140 هزار دلار بوده و در کلاس خود بهترین هستند.

ام5 سریع‌ترین سدان‌ جهان
جدیدترین ویدئویی که دراین‌باره منتشر شده مربوط به مجله "اسپورت اتو" است که M5 را در برابر رقبای قدر مرسدس-ای‌ام‌جی E63 اس، پورشه پانامرا توربو اس هیبرید، و کادیلاک CTS-V قرار داده است.این مجله آلمانی ویدئویی را منتشر کرده و در آن پشت آمپرهای هر چهار خودرو را در زمان تست شتاب گیری نشان داده است.

ام5 سریع‌ترین سدان‌ جهان

بدین ترتیب کمی می‌توانیم بفهمیم قرار داشتن 600 اسب بخار در زیر پای راست چه حسی دارد! علیرغم اینکه اسپورت اتو هیچ عدد و رقمی را منتشر نکرده اما کاملاً واضح است که کدام خودرو سریع‌تر می‌تواند به سرعت 300 کیلومتر در ساعت برسد.

ام5 سریع‌ترین سدان‌ جهان

حدس بزنید! پشت آمپرهای ب‌ام‌و M5 و مرسدس-ای‌ام‌جی E63 S علاقه بیشتری به رسیدن به سرعت سه‌رقمی یاد شده داشته و سومین رتبه نیز به پورشه پانامراهیبرید می‌رسد. این یعنی ب.ام.و ام5 خودروی برتر این رقابت است.

ام5 سریع‌ترین سدان‌ جهان

پانامرا توربو S هیبرید قوی‌ترین و همچنین سنگین‌ترین عضو این گروه می‌باشد. در رتبه آخر نیز کادیلاک قرار می‌گیرد. کادیلاک سی‌تی‌اس-وی تنها خودروی دیفرانسیل عقب این مقایسه است اما انتخاب برنده قاطع بین دو محصول مرسدس و BMW کار سختی است. حتی نگاه به درگ های پیشین نیز نمی‌تواند این معما را به روشنی حل کند.

ام5 سریع‌ترین سدان‌ جهان

مرسدس-ای‌ام‌جی E63 S قدرت 612 اسبی و گشتاور 850 نیوتون متری داشته در حالی که قدرت و گشتاور ب‌ام‌و M5 به ترتیب 600 اسب بخار و 750 نیوتون متر می‌باشد. البته مرسدس بیش از 100 کیلوگرم سنگین‌تر بوده بنابراین هر دو خودرو از نظر حرکت در خط مستقیم عملکرد واقعاً نزدیکی دارند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید