غوغای ب‌ام‌و iX3 در پکن

غوغای ب‌ام‌و iX3 در پکن

ب‌ام‌و ادعا کرده است که در صورت استفاده از یک ایستگاه شارژ سریع، باتری این خودرو به فقط 30 دقیقه زمان برای شارژ کامل نیاز دارد.

کد خبر : ۵۵۳۹۷
بازدید : ۱۹۳۲

ب‌.ام‌.و در نمایشگاه پکن از کانسپت جدیدی به نام iX3 رونمایی کرد که می‌توان آن را نشانه‌ای از تمایل این شرکت آلمانی به عرضه نسخه تمام‌الکتریکی X3 دانست. طراحی کلی این خودرو شبیه به خود کراس‌اوور ب‌ام‌و یعنی X3 است اما بعضی تفاوت‌ها هم مثل جلوپنجره با رگه‌های آبی‌رنگ که یادآور کانسپت i Vision Dynamics است هم مشاهده می‌شود. کانسپت i Vision نیز قرار است در آینده به یک مدل تولیدی الکتریکی به نام i4 تبدیل شود.

غوغای ب‌ام‌و iX3 در پکن

استفاده از رگه‌های آبی در قسمت جلو و کناری خودرو و همچنین دیفیوزر عقب ادامه پیدا می‌کند و ب‌ام‌و برای رنگ اصلی بدنه، نقره‌ای مون‌استون را انتخاب کرده است. کانسپت iX3 از نسل پنجم سیستم الکتریکی ب‌ام‌و بهره می‌برد و قدرت خروجی آن به 270 اسب‌بخار می رسد. به لطف یک بسته باتری بزرگ با ظرفیت بیش از 70 کیلووات ساعت، این کراس‌اوور الکتریکی می‌تواند مسافتی بیشتر از 400 کیلومتر را با یک بار شارژ طی کند.

غوغای ب‌ام‌و iX3 در پکن

ب‌ام‌و ادعا کرده است که در صورت استفاده از یک ایستگاه شارژ سریع، باتری این خودرو به فقط 30 دقیقه زمان برای شارژ کامل نیاز دارد. در حال حاضر، iX3 فقط یک کانسپت است اما ب‌ام‌و امیدوار است که بتواند نسخه تولیدی خودرو را در سال 2020 با همین ویژگی‌ها عرضه کند. یک سال بعد از آن نیز ب‌ام‌و به سراغ مدل پرچم‌دار الکتریکی خود یعنی iNext خواهد رفت که گفته شده مسافت پیمایشی برابر با 700 کیلومتر دارد و همچنین، به یک سیستم فناوری خودران بسیار پیشرفته مجهز است.

منبع : خودرونویس

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید