چین تعرفه واردات خودرو را کاهش می‌دهد

چین تعرفه واردات خودرو را کاهش می‌دهد

این موضوع احتمالا شامل حال برندهای امریکایی نخواهد شد چرا که اخیرا دونالد ترامپ جنگ تجاری سختی را با چین آغاز کرده است.

کد خبر : ۵۵۵۳۷
بازدید : ۱۹۱۷

فرادید | خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ گزارش داده چین در تلاش است تا درهای بازار خودرو خود را به سوی خودروسازان جهانی باز کند. این کشور در نظر دارد تا میزان واردات خودرو را به میزان متنابهی افزایش دهد و در این راستا قصد دارد حدود 10 تا 15 درصد تعرفه واردات را کاهش دهد. گویا مقامات اقتصادی این کشور درصددند با اصلاح قوانین واردات و مونتاژ خودرو، زمینه افزایش داخلی سازی و رشد تکنولوژیک صنعت اتومبیل‌سازی این کشور را افزایش دهند.

چین تعرفه واردات خودرو را کاهش می‌دهد

به گزارش فرادید ، در عین حال چینی‌ها تلاش می‌کنند سطح رقابت در صنعت خودرو این کشور را افزایش دهند. بر این مبنا برخی خبرگزاری‌ها درباره طرح جدید چین در حوزه صنعت خودرو نوشته‌اند: این کشور در نظر دارد به خودروسازانی که در خاک این کشور به تولید می‌پردازند تخفیف مالیاتی گسترده‌ای پیشنهاد کند و در عین حال تعرفه واردات خودرو را که هم‌اینک 25 درصد است به میزان قابل ملاحظه‌ای کاهش دهد.

چین تعرفه واردات خودرو را کاهش می‌دهد

البته این موضوع احتمالا شامل حال برندهای امریکایی نخواهد شد چرا که اخیرا دونالد ترامپ جنگ تجاری سختی را با چین آغاز کرده است. گویا چین تلاش دارد با این کار ضمن کمک به رشد سطح استقلال برندهای خارجی، شیوه تولید خودرو در چین را از حالت توسعه جوینت ونچر با یک شریک چینی، به حضور مستقل هر برند در این کشور تغییر دهد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید