سرایدار خیانتکار به دام افتاد/ سرقت ۷ هزار و ۵۰۰ دلاری از صاحبخانه

رئیس کلانتری ۱۲۳ نیاوران از دستگیری یک زن خدمتکار در محدوده نیاوران خبر داد.

کد خبر : ۵۵۷۰۴
بازدید : ۱۲۱۸

سرهنگ محسن آزادبخت رئیس کلانتری ۱۲۳ نیاوران اظهارکرد: با شکایت ارایه شده از سوی یکی از شهروندان در خصوص سرقت از منزل پدری اش، پرونده‌ای در کلانتری تشکیل و تیمی از ماموران این کلانتری برای بررسی ماجرا وارد عمل شدند.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده این شاکی به ماموران گفت که مدتی پیش برای سفر به خارج از کشور مجبور به استخدام خدمتکار شده و این خدمتکار پس از مدتی با استفاده از غفلت پدر و خواهرش اقدام به سرقت وجه نقد و جواهرات کرده است.

این مقام انتظامی، عنوان داشت: با شکایت مطرح شده از سوی این شاکی، تحقیقات از خدمتکار مذکور آغاز شد، اما وی علاوه بر رد اتهام وارد شده اظهار داشت که یک خدمتکار دیگر در این خانه به صورت شیفت عصر کار می‌کند، شاید او سارق باشد و یا شاید این پدر و دختر به خاطر بیماری که دارند، اشتباه می‌کنند.

رئیس کلانتری ۱۲۳ نیاوران، بیان کرد: به این ترتیب تحقیقات مسیر تازه‌ای یافت و از خدمتکار دیگر و همچنین پدر و خواهر شاکی نیز تحقیقات انجام شد، اما در نهایت مشخص شد که پدر خانواده دچار آلزایمر و خواهرش نیز دچار بیماری عصبی است و از سوی تحقیقات از خدمتکار دیگر تمامی سرنخ‌های موجود را به سمت خدمتکار اولی که شیفت صبح کار می‌کرد، نشانه گرفت.

سرهنگ آزاد بخت، تصریح کرد: با انجام تحقیقات مجدد و همچنین بررسی دوربین‌های مداربسته ساختمان مشخص شد که سارق اصلی همان خدمتکاری است که شاکی به وی مظنون است، که بر این اساس، بازجویی‌های فنی و تخصصی از این خدمتکار خیانتکار آغاز شد که در نهایت وی به جرم خود مبنی بر سرقت سریالی از خانه مذکور اعتراف کرد.

وی اظهار داشت: متهم در بازجویی‌های انجام شده علاوه بر اعتراف به جرم خود به سرقت ۷ هراز و ۵۰۰ دلار از این خانه در چند مرحله از طول خدمت خود اقرار و همچنین به سرقت مقادیری جواهرات و طلا نیز اقرار کرد.

رئیس کلانتری ۱۲۳ نیاوران افزود: این متهم با خوراندن دارو‌های خواب آور به پدر و دختر بیمار، اقدام به این سرقت‌های می‌کرده که در حال حاضر با هماهنگی‌های انجام شده مقادیری وجوه مسروقه که از منزل وی واقع در تهرانپارس کشف شده بود به مالباخته بازپس داده شده و متهم به همراه پرونده تکمیلی برای سیر تحقیقات بیشتر به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شده است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید