ویدیوی لو رفته از گلکسی A6 سال ۲۰۱۸ را ببینید

شایعات می‌گویند که این تلفن همراه هوشمند به تراشه اگزینوس ۷۸۷۰ مجهز شده و ۳ یا ۴ گیگابایت رم خواهد داشت. به احتمال زیاد تراشه اسنپ‌دراگون ۶۲۵ روی آن قرار دارد.

کد خبر : ۵۵۸۱۱
بازدید : ۱۱۰۳۵

در این موضوع شکی نیست که سامسونگ قصد دارد مدل ۲۰۱۸ گوشی گلکسی A6 را راهی بازار کند. قبلا تصاویری از این گوشی به بیرون درز کرده بودند و امروز هم یک ویدیوی دیگر از این گوشی لو رفته است. ویدیوی امروز مدل نهایی این تلفن همراه هوشمند را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد که یکی از کارمندان سامسونگ هم با آن کار می‌کند.

گوشی گلکسی A6 سال ۲۰۱۸ به صفحه نمایشی ۵٫۶ اینچی Super AMOLED مجهز شده و دقت تصویر آن هم HD+ است. گفته شده این گوشی از صفحه نمایشی با نسبت تصویر ۱۸٫۵:۹ بهره مي‌برد.

گوشی جدید سامسونگ تنها ۷٫۷ میلی‌متر ضخامت دارد و بدنه آن فلزی خواهد بود. همچنین مشخص شده که گلکسی A6 جدید در رنگ‌های آبی، مشکی و طلایی راهی بازار می‌شود. این گوشی دوربین دوتایی دارد و سنسور تشخیص اثر انگشت آن هم زیر دوربین‌ها قرار گرفته است.

شایعات می‌گویند که این تلفن همراه هوشمند به تراشه اگزینوس ۷۸۷۰ مجهز شده و ۳ یا ۴ گیگابایت رم خواهد داشت. به احتمال زیاد تراشه اسنپ‌دراگون ۶۲۵ روی آن قرار دارد. در ادامه می‌توانید ویدیوی لو رفته را مشاهده کنید:

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید