جزییاتی از اجرای حکم اعدام پستچی قلابی

کد خبر : ۵۵۸۶۵
بازدید : ۲۳۲۸

ایسنا نوشت: رییس دادگاه انقلاب از اجرای حکم اعدام پستچی قلابی در صبح روز جاری خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین موسی غضنفرآبادی گفت: صبح امروز (دوشنبه) - ۱۰ اردیبهشت - حکم اعدام پستچی قلابی در محوطه زندان اجرا شد.

وی درباره دستگیری چند نفر مرتبط با یک پرونده جاسوسی که پیش از این گفته بود «پرونده افراد دستگیر شده فعلا در دادسرای امنیت مطرح است» گفت: هنوز پرونده به دادگاه انقلاب ارسال نشده است.

غضنفرآبادی درباره برگزاری دادگاه متهمان پرونده عملیات تروریستی در مجلس و حرم امام راحل، گفت: در برگزاری جلسات شتابی نداریم و با خونسردی و آرامش جلسات ادامه پیدا می‌کند تا متهمان دفاعیات شان و شکات شکایت شان را مطرح و وکلای متهمان دفاع کنند و هر از اندازه که این جلسات طول بکشد، مشکلی نداریم.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین موسی غضنفرآبادی ۲۳ بهمن سال ۹۶ در گفت و گو با ایسنا درباره دستگیری چند نفر مرتبط با یک پرونده جاسوسی گفته بود که پرونده افراد دستگیر شده فعلا در دادسرای امنیت مطرح است و پس از رسیدگی در دادسرای امنیت به دادگاه انقلاب ارسال می‌شود؛ البته تاکنون پرونده به دست ما نرسیده است.

عباس جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران روز شنبه - ۲۱ بهمن ماه - از شناسایی و دستگیری چند متهم مرتبط با یک پرونده جاسوسی خبر داد و در خصوص اقدامات متهمان پرونده گفته بود که این افراد در قالب اجرای پروژه‌های علمی و محیط زیستی نسبت به جمع‌آوری اطلاعات طبقه‌بندی کشور در حوزه‌های استراتژیک اقدام می‌کردند که با هوشیاری و رصد اطلاعاتی یکی از نهاد‌های امنیتی کشور دستگیر و توسط دادستانی تهران بازداشت شده‌اند.

قاضی مقیسه ۳۰ آبان ماه سال ۹۶ گفته بود که پرونده فردی به نام «ایمان. ح» که در سطح شهر تهران خود را با عنوان مأمور پستچی و مخابرات معرفی می‌کرد و از این طریق وارد منازل شده و زن خانه را مورد تجاوز قرار می‌داد، مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: این فرد در مناطق مختلف تهران بین ساعات ۹ الی ۱۰ صبح، پس از اطمینان از اینکه مرد خانه در داخل خانه حضور نداشته به خانه‌های مردم مراجعه می‌کرده و زنگ خانه را به عنوان مأمور پست می‌زده است. این فرد پس از زدن زنگ منازل، مطرح می‌کرد که محموله پستی دارید و باید محموله را تحویل بگیرید. پس از اینکه خانم خانه برای دریافت محموله مراجعه می‌کرد به محض باز شدن در آپارتمان با تیغ موکت بری و چاقو به طرف زن حمله‌ور می‌شد و خانم خانه را مورد تجاوز جنسی قرار می‌داده است.

وی اظهار کرد: این مفسد بیش از ۴۰ مورد تجاوز جنسی انجام داده بود که پس از شناسایی توسط ماموران دستگیر شد، شکات آمدند و شکایت‌های خود را مطرح کردند، مواجهه نیز انجام شد و تحقیقات لازم انجام شد.

قاضی مقیسه گفت: حکم اعدام این فرد به عنوان مفسد فی الارض صادر شده، حکم صادره توسط دیوان عالی کشور مورد تایید قرار گرفت و حکم قطعی شده است.

وی گفت: امیدواریم با اجرای احکام افراد فاسد، مردم ما از امنیت خوبی برخوردار شوند و ناامنی از جامعه رخت بر بندد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید