دستگیری "پلیس قلابی" که از افغان‌ها اخاذی می‌کرد

رسیدگی به این پرونده از ابتدای سال گذشته به دنبال شکایت چند تبعه افغان از مرد جوانی که خودش را مأمور پلیس معرفی کرده بود، آغاز شد.

کد خبر : ۵۵۸۷۸
بازدید : ۱۳۴۳

رسیدگی به این پرونده از ابتدای سال گذشته به دنبال شکایت چند تبعه افغان از مرد جوانی که خودش را مأمور پلیس معرفی کرده بود، آغاز شد. کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت توانستند با تشکیل تیم ویژه‌ای سارق مأمورنما را شناسایی و دستگیر کنند.

این متهم پس از اعتراف به ۱۶ فقره سرقت، صبح دیروز از زندان به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حشمت‌الله توکلی و قاضی حسینی مستشار دادگاه منتقل شد تا محاکمه شود.

در آغاز محاکمه زوج جوانی که به عنوان شاکی در دادگاه حضور یافته بودند، در طرح شکایت خود اظهار داشتند: هنگامی که از مراسم ختم یکی از بستگان‌مان برمی‌گشتیم، این متهم با خودروی طوسی رنگ مقابل‌مان ایستاد و با گرفتن کیف و مدارک‌مان، خودش را مأمور معرفی کرد و بعد از چند دقیقه به سرعت از ما دور شد.

متهم دو انگشتر طلا، گوشی تلفن همراه و مدارک‌مان را سرقت کرد. سپس متهم پای میز محاکمه ایستاد و گفت: من نوازنده بودم و از سر بی پولی دست به سرقت زدم، همسرم از من طلاق گرفته و حالا که زندان هستم، توبه کردم و در زندان هم آموزش نوازندگی می‌دهم. پس از پایان اظهارات متهم، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید