انتقام‌گیری خونین جوان مسلح

حمله جوان مسلح به تعدادی دانش آموز در چین موجب کشته شدن ۷ نفر و کشته شدن ۱۹ نفر دیگر شد. این حادثه در شهر "یولین" استان شانژی چین رخ داد.

کد خبر : ۵۵۹۷۰
بازدید : ۱۵۳۶

حمله جوان مسلح به تعدادی دانش آموز در چین موجب کشته شدن ۷ نفر و کشته شدن ۱۹ نفر دیگر شد. این حادثه وحشتناک در شهر "یولین" استان شانژی چین رخ داد. پلیس هویت مرد مهاجم را یک جوان ۲۸ ساله با نام "ژائو" اعلام کرده است.

مهاجم پس از دستگیری توسط پلیس، هدف خود از این حمله مرگبار را انتقام اعلام کرد. او گفت که ۱۰ سال پیش در این مدرسه مورد ضرب و شتم قرار گرفته است و هنوز خاطره آن اتفاق ناگوار و انتقام کشی از دانش آموزان این مدرسه را در سر می‌پروراند.

بنا به گفته پلیس، ۷ قربانی این حادثه، که ۵ دختر و ۲ پسر بودند در صحنه حادثه جان خود را از دست دادند و ۱۹ نفر دیگر که دچار جراحت شده بودند به بیمارستان منتقل شدند. تصاویر و ویدئو‌های مربوط به این حادثه بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی چین منتشر گردید و بسیاری از کاربران چینی را در شوک و حیرت فرو برد. در این تصاویر اجساد دانش آموزان کشته شده در حالی که روی زمین افتاده اند دیده می‌شود.

گفتنی است؛ این حادثه و حوادث مشابه آن زنگ خطری برای سیستم آموزش و پرورش هر کشوری بشمار می‌رود تا با انجام روانشناسی دقیق با استفاده از روانشناسان مجرب، آسایش و آرامش جسمانی و روانی دانش آموزان را فراهم کرده و با تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان از بروز چنین حوادث تلخی پیشگیری کنند.

منبع: رکنا

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید