راز بزرگ در پشت بدن انسان

راز بزرگ در پشت بدن انسان

درد در ناحیه ستون فقرات را خیلی جدی بگیرید، زیرا ممکن است پس از مدتی یک ناحیه به صورت غیرمنتظره درد بگیرد. دلیلش نیز این است که ستون فقرات به شکلی باورنکردنی با تمام بدن در ارتباط است.

کد خبر : ۵۶۲۱
بازدید : ۱۷۰۳۹
فرادید | درد در ناحیه ستون فقرات را خیلی جدی بگیرید، زیرا ممکن است پس از مدتی یک ناحیه به صورت غیرمنتظره درد بگیرد. دلیلش نیز این است که ستون فقرات به شکلی باورنکردنی با تمام بدن در ارتباط است.

به گزارش فرادید*، پس از درد تلاش می‌کنیم تا آن را درمان کنیم که البته بی فایده خواهد ماند. در اکثر مواقع بهتر است بر روی ستون فقرات تمرکز کنیم. اگر کمردرد دارید، ببینید در کدام نقطه از ستون فقرات خود احساس درد می‌کنید. سپس این مسئله را بررسی کنید که در کدام یک اندام‌های دیگر بدن احساس ناراحتی می‌کنید.

مشکلات بینایی، شنوایی و مشکلات گوارشی می‌توانند ناشی از مشکلات موجود در مهره‌های گردن باشند. اگر هم احیانا دستانتان درد می‌کند، باید نگاهی به مهره‌های پایین‌تر از گردن بیندازید. مشکلات مهره‌های مربوط به بخش سینه می‌تواند موجب سردرد، درد در قفسه سینه، دردهای کلیوی و معده درد شود. (برای دیدن ابعاد بزرگتر روی تصویر کلیک کنید)

در این تصویر، رابطه ستون فقرات و اندام‌ها مشخص شده است
در این تصویر، رابطه ستون فقرات و اندام‌ها مشخص شده است

مشکلات مهره‌های مربوط به کمر نیز می‌تواند موجب کمردرد و درد در ناحیه لگن شود. علاوه بر این مسئله، حتی در ضعف در پیاده روی نیز می‌تواند به این مهره‌ها مربوط باشد.

شما اگر به این رابطه مسلط باشید، می‌تواند در بسیاری از موارد عامل دردهایتان را بشناسید. کمی استراحت به این مهره‌ها می‌تواند کمک شایانی به شما کند.

منبع: explorehealthyfood
ترجمه: وبسایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید