قتل عام اهالی یک روستا به دست راهزنان در نیجریه

قتل عام اهالی یک روستا به دست راهزنان در نیجریه

یک گروه تبهکار که گفته می‌شود زمانی دزد دام بودند حداقل ۵۱ نفر بزرگسال و کودک را در روستایی در شمال نیجریه به قتل رسانده و خانه‌های روستاییان را سوزانده اند. حادثه در روستای گواسکا در ناحیه برنین گواری در ایالت کادونا روی داد و گفته می‌شود که کودکان زیر ۱۰ ساله هم در میان قربانیان هستند

کد خبر : ۵۶۲۳۷
بازدید : ۱۵۹۵

یک گروه تبهکار که گفته می‌شود زمانی دزد دام بودند حداقل ۵۱ نفر بزرگسال و کودک را در روستایی در شمال نیجریه به قتل رسانده و خانه‌های روستاییان را سوزانده اند. حادثه در روستای گواسکا در ناحیه برنین گواری در ایالت کادونا روی داد و گفته می‌شود که کودکان زیر ۱۰ ساله هم در میان قربانیان هستند. بعضی از اجساد قطع عضو شده اند.

قتل عام اهالی یک روستا به دست راهزنان در نیجریه

بازماندگان می‌گویند که مهاجمان عصر شنبه روستای گواسکا را محاصره کردند. آن‌ها خانه‌ها را به آتش کشیدند و شروع به تیراندازی کردند، که باعث فرار ساکنان وحشت زده در بسیاری موارد مستقیما به سوی مردان مسلح شد.

ساکنان از دولت رئیس جمهور محمدو بوهری خواسته اند فورا پلیس و سربازان بیشتری برای حفاظت از روستا‌های آسیب پذیر در نزدیکی ایالت مرزی زامفارا مستقر کند. ماه پیش گزارش‌هایی از قتل ۱۴ کارگر معدن در حمله مردان مسلح در ناحیه برنین گواری منتشر شده بود.

ساکنان گواسکا می‌گویند عوامل کشتار روز شنبه زمانی گاو دزد بودند، اما در روستا‌های دورافتاده منطقه به راهزنی روی آورده اند. اعضای یک نیروی تدافعی که پس از حملات گاودزدان مسلح تشکیل شده بود در میان قربانیان حمله تازه هستند.

منبع: بی بی سی

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید